مقدمه ای بر نمودارهای باند و کاربردهای آنها یک متن مقدماتی در مورد نمودارهای پیوندی و کاربردهای آنها در زمینه مهندسی است. کاربردهای نمودارهای پیوند در مهندسی و طراحی مکانیک ، مکانیک سیالات ، پردازش داده های الکترونیکی و سیستم های حرارتی و ترمودینامیکی مورد بحث قرار گرفته است. این کتاب شامل هشت فصل است و با مقایسه انواع مختلف نمودارها ، نمودارها و مدلها قبل از پرداختن به مبانی نمودارهای پیوند شروع می شود. فصل بعدی خواننده را با کاربرد سیستماتیک نمودارهای پیوند در مهندسی مکانیک و طراحی آشنا می کند. مهندسی قدرت سیالات (که گاهی اوقات هیدرولیک روغن نیز نامیده می شود) ؛ الکتروتکنیک و الکترونیک ؛ و ترمودینامیک استفاده از نمودارهای پیوندی در برنامه نویسی خودکار کامپیوتر با برنامه ENPORT نیز توضیح داده شده است. فصل آخر به زمینه های اینرسی و مقاومت اختصاص دارد. دو پورت خطی در علل مختلف ؛ ترمودینامیک فرآیندهای جریان ؛ اجزای الکترومکانیکی ؛ سیستم هایی با پارامترهای توزیع شده ؛ و نیرو و سرعت به عنوان تلاش یا جریان. این تک نگاری در درجه اول برای همه مهندسان علاقه مند به نمایندگی از سیستم های مهندسی ساده یا پیچیده است و همچنین باید برای دانشجویان رشته های مختلف مهندسی ، مکانیک ، مکانیک سیالات و الکترونیک با تبدیل توان الکترومکانیکی یا ترمودینامیکی ارزشمند باشد.
مقدمه ای بر فیلتراسیون کیک یک گزارش جامع از مطالعات فیلتراسیون کیک شامل تجزیه و تحلیل تشکیل و رشد کیک ، نتایج آزمایش های فیلتراسیون و تفسیر داده ها ، اندازه گیری و تعیین خواص فیلتر کیک و ترکیب نظریه های فیلتراسیون کیک در تجزیه و تحلیل چندین فرآیند جداسازی مایع جامد است. به هدف آن ارائه اطلاعات لازم برای آماده سازی افرادی است که برای انجام کارهای فیلتراسیون کیک فراتر از سطح ابتدایی برنامه ریزی می کنند. به طور خاص ، امید است که این کتاب برای افرادی که علاقه مند به تحقیق و توسعه فیلتراسیون کیک هستند ، مفید باشد.
این حجم در مورد فیلتراسیون کیک شامل سه بخش اصلی است: تجزیه و تحلیل تشکیل و رشد کیک ، آزمایش های فیلتراسیون و اندازه گیری ویژگی های کیک و ترکیب نظریه فیلتراسیون کیک در تجزیه و تحلیل فرآیند جداسازی ذرات مایع. هدف آن این است که مهندسان و دانشجویان مهندسی را با فیلترینگ opf کیک در سطح پیشرفته آشنا کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیار مهندسین در حال تمرین علاقه مند به طراحی و توسعه سیستم های تصفیه کیک قرار دهد.