منبعی ناب برای برترین دورس جزوات طرح گرافیکی

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

نحوه کسب درآمد آنلاین: 4 ایده موفق

نحوه کسب درآمد آنلاین: 4 ایده موفق 

 ، ایده ای که می تواند زندگی شما را به چرخش درآورد ، اگر در هنگام ایستادن در انتظار آن باشید ، به وجود نخواهد آمد. فقط از طریق تمرین ، ورزش و اشتباهات است که شما می توانید کاری را قبل و بهتر از دیگران انجام دهید. فقط از این طریق می توانید درآمد کسب کنید و به موفقیت برسید.

اگر به دنبال روشی برای نحوه کسب درآمد هستید ، در این مقاله تصمیم دارم در مورد 4 مسیر به شما بگویم . اینها نمونه های مشخصی از تجارت ، آنلاین و آفلاین است که می تواند آغازی برای نقطه عطف برای شما باشد.

آنچه می خواهم به شما بگویم این است که ثروتمندترین مردان جهان با کار خود موفقیتی کسب نکرده اند. درآمد واقعی به معنای معامله نکردن وقت شما برای پول است ، بلکه سرمایه گذاری پول شما در سیستم هایی است که می توانند آن را چند برابر کنند.

این می تواند در مورد ایجاد یک وب سایت موفق ، شروع کار ، یا یک حرفه ای مستقر در صنعت شما باشد. اساساً ، شما باید پاسخگوی نیاز به جایگاهی برای ایجاد مشاغل باشید . به طور خلاصه ، شما باید جرات کنید ، باید ترکیبی از شجاعت و شانس داشته باشید. فقط از این طریق می توانید مسیر موفقیت را دنبال کنید.

چگونه میتوان پول بدست آورد
طی سالهای گذشته در مشاغل مشاور تجاری خود شاهد بوده ام که بسیاری از کارآفرینان یا مشتاقان شکست خورده اند. شخصی ایده عالی داشت ، اما او کارآفرین خوبی نبود. برخی دیگر ایده های بدی داشتند ، اما به لطف شجاعت و تمایل به انجام این کار ، توانستند نقایص اولیه را جبران کنند. به طور خلاصه ، آنچه می خواهم به شما بگویم این است که شما هرگز ترکیب ایده آل موفقیت را در مدت زمان کوتاه پیدا نخواهید کرد . به خود نفی و سرسختی زیادی می انجامد و این تنها با عدم موفقیت حاصل می شود.

فهرست موضوعات

با کسب مبالغ کم از طریق قانون از طریق اینترنت درآمد کسب کنید
فروش اقلام دستباف یا استفاده شده بصورت آنلاین
نوشتن مقاله برای وب سایت ها
با فیس بوک یا توییتر درآمد کسب کنید
نحوه کسب درآمد آنلاین: روش های کسب درآمد
چگونه می توان با توسعه برنامه ها به صورت آنلاین درآمد کسب کرد
چگونه می توان از طریق یک وب سایت درآمد کسب کرد
وب سایت تحریریه
یوتیوب
تجارت الکترونیک
نحوه کسب درآمد: فروش محصولات اطلاعاتی
چگونه می توان با تجارت آنلاین درآمد کسب کرد
با تجارت فارکس سرمایه گذاری کرده و درآمد کسب کنید
چگونه می توان با ارزهای رمزنگاری به صورت آنلاین درآمد کسب کرد
با خرید سهام به صورت آنلاین درآمد کسب کنید
با Crowdfunding و Crowdlending Real Estate به صورت آنلاین درآمد کسب کنید
چگونه می توان از طریق اینترنت درآمد کسب کرد: نتیجه گیری
با کسب مبالغ کم از طریق قانون از طریق اینترنت درآمد کسب کنید
اگر می خواهید  پول در اینترنت از نظر قانونی  و محتوا را با آنها  درآمد مقدار کمی از پول ، شما می توانید فرصت های مختلف، از جمله فروش اقلام مورد استفاده در سایت های آگهی آنلاین، نوشتن مقالات، و شرکت در نظر سنجی در نظر بگیرید.

بیایید همه این فرصت ها را به طور دقیق تحلیل کنیم.

فروش اقلام دستباف یا استفاده شده بصورت آنلاین
اگر آرزوهای حرفه ای ندارید و فقط می خواهید پول درآمدی داشته باشید ، می توانید  اقلام استفاده شده  (مانند کتاب ، بازی ، تلفن همراه و غیره) را در یکی از بسیاری از  خدمات تبلیغی یا حراج های  موجود به صورت آنلاین بفروشید : در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است مناسب شما باشد.

بلافاصله ،  Kijiji  و  Shpock  - اینها از محبوب ترین پورتال های طبقه بندی شده آنلاین هستند. هر سه این امکان را به شما می دهند که با ارسال آگهی به صورت رایگان کالا را بفروشید اما در صورت تمایل می توانید تبلیغات خود را تبلیغ کنید تا با پرداخت هزینه ، دید خود را افزایش دهید.
Etsy  - اگر در ایجاد اشیا hand دست ساز مهارت دارید ، می توانید آنها را در این سیستم عامل "قرار دهید" ، که به یک مرجع واقعی برای خرید و فروش صنایع دستی کوچک تبدیل شده است. افتتاح فروشگاه در Etsy رایگان است: با این وجود ، برای هر آگهی منتشر شدهباید  مبلغی معادل 0.17 یورو بپردازید ، به علاوه یک  کمیسیون با ارزش نهایی 5٪  (به استثنای هزینه حمل و نقل) ، در صورت فروش موفق است ، همچنین باید به شما  کمیسیون 4٪ + 0.30 یورو  برای مدیریت پرداخت اضافه کنید.
eBay  - پرتال حراج آنلاین بسیار معروف یکی از بهترین راه حل ها برای فروش اقلام دست دوم است. این امکان را به شما می دهد که تبلیغات را به صورت رایگان منتشر کنید ، اما هنگامی که فروش موفقیت آمیز باشد ، باید مبلغ  10٪ کمیسیون فروش نهایی  (به استثنای هزینه حمل و نقل) را پرداخت کنید.
Autoscout24  - در صورت نیاز به فروش ماشین یا موتور خود ، می توانید برای فروش وسایل نقلیه دست دوم به این درگاه بسیار معروف مراجعه کنید. Autoscout24 برای پرداخت هزینه های ثابت و همچنین کمیسیون های مربوط به تبلیغات منتشر شده فراهم نمی کند.
نوشتن مقاله برای وب سایت ها
آیا دوست دارید سرگرمی نوشتن خود را به یک فرصت تجاری تبدیل کنید؟

می توانید این کار را با عضویت در  بازار  محتوای تحریریه انجام دهید: یعنی یکی از آن سایت هایی که به شما امکان می دهد  مقالاتی را به صورت کمیسیون بنویسید که به لطف آن می توانید به راحتی مقاله ها ، راهنماها ، آموزش ها ، متن فیلم و سایر مطالب نوشتاری را بفروشید.

یکی از مشهورترین بازارهایی که می توانید برای این منظور به آن  مراجعه کنید MelaScrivi است ، یک بستر آنلاین که چندین سال است که محل ملاقات شرکت ها و نویسندگان مستقل است. از آنجا که ثبت نام در Melascrivi رایگان است و از آنجا که امکان نوشتن مقاله برای بسیاری از موضوعات وجود دارد ، چرا سعی نمی کنید با استفاده از علاقه خود به نوشتن از راحتی خانه خود درآمد کسب کنید؟

در مورد درآمد هر مقاله ، Melascrivi به شما اجازه می دهد تا بر اساس کیفیت مطالب نوشته شده ، طول آنها و تجربه انباشته شده در طول زمان ، درآمد کسب کنید.  برای کسانی که با سطح 1 ستاره کیفیت / تجربه شروع می شوند از  0.008 یورو / کلمه شروع   می شود و  برای کسانی که به سطح 4 ستاره می رسند تا  1.5 یورو در هر کلمه می رسد  . به این کارمزد 0.70 یورویی برای هر مورد درخواستی باید اضافه شود  . سپس پرداخت ها با رسیدن به حداقل آستانه  25 یورو انجام می  شود و از طریق PayPal پرداخت می شود  . 

با فیس بوک یا توییتر درآمد کسب کنید
شبکه های اجتماعی اصلی واقعیت هایی هستند که نادیده گرفتن آنها در هر زمینه دشوارتر می شود. فیس بوک 500 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد (بیش از 17 نفر در ایتالیا). توییتر 30 میلیون نفر است که بخش کوچکی از آن در ایتالیا (اما این رقم به سرعت در حال رشد است). با چنین مخاطبانی ، چگونه نمی توانیم به فکر تجارت باشیم؟

فکر مشروع است ، اما باید با احتیاط تمرین شود. زیرا در فیس بوک و توییتر جنبه اجتماعی هنوز غالب است و جنبه تجاری آن تقریباً با دلخوری دیده می شود. در تبلیغ خود و محصولات خود ، شما در معرض خطر قرار می گیرید. بنابراین بله برای استفاده از آن به عنوان یک پشتیبانی ، نه برای در نظر گرفتن آن یک فضای کسب و کار به خودی خود.


برای خواندن: 100٪ توییتر . برقراری ارتباط ، ایجاد روابط ، تفریح ​​توسط Luca Conti (Hoepli ، 12.90 یورو) و بازاریابی Facebook .

نحوه کسب درآمد آنلاین: روش های کسب درآمد
وجود دارد راه را به پول ، هر دو آنلاین و آفلاین، اما شما به توجه به اینکه در حالت ذهنی و شخصی مناسب برای شروع یک کسب و کار. همه جاده ها نمی توانند برای همه مناسب باشند. شما باید بهترین تجارت را برای خود ، ویژگی ها و سرمایه گذاری هایی که می توانید انجام دهید پیدا کنید.

به همین دلیل ، در این مقاله تصمیم گرفتم در مورد 4 ایده کسب و کار برای شما تعریف کنم که می توانید از آنها برای کسب درآمد استفاده کنید. اگر آماده هستید ، بیایید شروع کنیم!

ایده ها بر اساس گروه بندی شده اند و برای هر یک از آنها یک مثال عملی پیدا خواهید کرد.

چگونه می توان با توسعه برنامه ها به صورت آنلاین درآمد کسب کرد
دشواری    میانگین
شرایط مورد نیاز    دانش زبانهای برنامه نویسی
درآمد    بالا بردن
جنبه های مالیاتی    شماره مالیات بر ارزش افزوده مورد نیاز است
این فناوری قطعاً یکی از بهترین روشهای کسب درآمد است. اولین روشی که می خواهم به شما بگویم توسعه برنامه است . مفهومی که می خواهم شما تصویب کنید ساده است: کسب درآمد از برنامه هایی که میلیون ها نفر در تلفن های هوشمند خود دارند امکان پذیر است .

اگر امروز به این موضوع فکر می کنید ، فقط یک کلیک روی یکی از برنامه های زیادی که با پیدا کردن یک صنعتگر سرو کار دارد کافی است ، یا اینکه غذای موجود از پیتزا فروشی را مستقیماً به درب خود بیاورید.


ایجاد بستری که زندگی را برای افرادی که از آن استفاده می کنند آسان کند می تواند بسیار سودآور باشد. فکر کنید که ایجاد برنامه ها فقط مربوط به خدمات شخصی نیست ، بلکه به بازی های آنلاین نیز مربوط می شود . امروزه ، در واقع ، بسیاری از بازی ها از طریق برنامه های کاربردی ساخته می شوند.

برای پیشبرد این نوع مشاغل ، شناختن یا حداقل حداقل تکان دادن از  زبان های برنامه نویسی  که برای ایجاد برنامه ها و بازی ها برای اندروید یا IOS استفاده می شود ، ضروری است.

به طور معمول ، در مشاغل مشاوره ای خود ، موفقیت بسیاری از سازندگان برنامه را دیده ام. بسیاری از آنها خلاقیت های خود را به شرکت های چند ملیتی فناوری اطلاعات فروخته اند و یا تصمیم گرفته اند برای یافتن سرمایه دار یا توسعه بهتر تجارت خود به ایالات متحده مهاجرت کنند. بیش از هر چیز دیگری ، اینها مهندس کامپیوتر یا افرادی هستند که زبان برنامه نویسی می دانند. با این حال ، من نمی خواهم این تجارت را فقط به این افراد محدود کنم.

اگر ایده خوبی برای توسعه دارید می توانید شریکی را پیدا کنید که بتواند در ایجاد برنامه با راه اندازی یک شرکت از شما حمایت کند. از دیدگاه مالی ، آنچه شما باید بدانید این است که شما باید با گشودن موقعیت مالیات بر ارزش افزوده لزوماً به عنوان یک شرکت کار کنید.

چگونه می توان از طریق یک وب سایت درآمد کسب کرد
دشواری    میانگین
شرایط مورد نیاز    دانش برنامه های ایجاد وب سایت
درآمد    بالا بردن
جنبه های مالیاتی    شماره مالیات بر ارزش افزوده مورد نیاز است
یکی دیگر از روش های کسب درآمد کسب و کار ساخت وب سایت است. امروزه در شبکه های جهانی پورتال های زیادی وجود دارد ، از اطلاعات گرفته تا تجزیه و تحلیل عمیق ، از واسطه گری تا نمایشگاه سایت های حرفه ای ها یا کارآفرینان.

ایجاد وب سایت انتخاب ساده ای نیست. در سال های اخیر ، بسیاری از پورتال های آنلاین ظهور کرده اند و رقابت در وب بسیار شدید است. بزرگترین بازیگران این بخش ، مار را در انحصار خود درآورده اند و به همین دلیل ظهور آن آسان نیست. با این حال ، من می خواهم این راه را به شما نشان دهم تا به شما بگویم که برای موفقیت لازم نیست که بزرگ فکر کنید ، بلکه کوچک است.

بسیاری از کارآفرینانی که وارد این بخش می شوند می خواهند پورتال های بسیار بزرگی ایجاد کنند ، اما آنها با رقابت بسیار شدیدی روبرو هستند. به همین دلیل ، بسیاری از پروژه ها وجود دارد که نیمه تمام مانده اند یا شکست خورده اند. اما اگر ایده ای دارید می توانید کمبود سرمایه گذاری را جبران کنید. منظور من این است که اگر به تأمین نیاز ، نه یک نیاز عمومی ، بلکه یک جای خوب فکر می کنید ، می توانید همچنان موفق باشید.

یک وب سایت لزوماً به میلیون ها بازدید برای موفقیت نیاز ندارد. مدل های تجاری می توانند زیاد باشند. می خواهم چند مثال کاربردی برای شما بزنم.

وب سایت تحریریه
ایجاد یک وب سایت با محتوای سرمقاله امکان پذیر است. این می تواند مثلاً اطلاعات علمی ، پزشکی ، دائرlopالمعارفی و ... باشد. از طریق وب سایت می توانید چندین مدل مختلف تجاری را توسعه دهید. به مورد سالواتوره آرانزولا فکر کنید که از طریق وب سایتی با هدف "چگونه" امپراطوری را ایجاد کرد.

در سالهای اخیر ، سایت شما به افراد زیادی کمک کرده است که از اینترنت و ابزارهای فناوری استفاده بهتری داشته باشند. مدل تجاری آن اساساً مبتنی بر فروش فضای تبلیغاتی است. یک روش کلاسیک برای کسانی که تصمیم به باز کردن یک وب سایت دارند. با این حال ، ممکن است گزینه های دیگری نیز وجود داشته باشد.

با paywall درآمد کسب کنید
paywall مکانیسمی است که امروزه توسط تعداد زیادی پورتال اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شما وقتی عضو سایت برای بازدید از یک صفحه وب هستید ، با عضویت در سایت ، تصمیم می گیرید که کاربر را پرداخت کند.

پورتال دیگر برای دسترسی باز نیست ، اما فقط برای مشترکان اختصاص دارد. این مدل کسب و کار از مزیت افزایش کسب درآمد از طریق اشتراک برخوردار است. با این حال ، برخی از عناصر منفی نیز باید در نظر گرفته شوند. اول از همه ، این واقعیت است که شما سرور Google را ترک می کنید ، زیرا محتوای محافظت شده با رمز عبور نمی تواند ایندکس شود.

بیشترین مورد استفاده از  paywall  روزنامه های آنلاین است. چندین روزنامه آنلاین به منظور جبران کاهش مداوم در اشتراک اشتراک های کاغذی و متعاقباً کاهش سود حاصل از تبلیغات ، از بازدیدکنندگان مبلغی برای دسترسی به محتوای آنلاین درخواست می کنند. " مانع " برای تولید خرید نسخه یا اشتراک در یک اشتراک استفاده می شود.

یکی از س questionsالات اصلی در مورد استفاده از paywalls مربوط به این واقعیت است که کاربران ، یعنی مشترکان بالقوه ، در هنگام مشاهده یک بلوک می توانند سایت را ترک کرده و به جستجوی منبع دیگری - بدون اخبار - بپردازند.


دادن paywall در جهان

اولین نمونه از محتوای آنلاین که فقط با اشتراک اشتراکی قابل مشاهده است ، مجله Slate در ایالات متحده بود  . اولین روزنامه ای که از اشتراک آنلاین استفاده کرد ، وال استریت ژورنال بود. نیویورک تایمز  در سال 2011 دیوارپرداخت سنج را معرفی کرد  .

دادن paywall در ایتالیا

در سال 2011  Il Sole 24 ORE  اولین کسی بود که paywall اندازه گیری شده را در ایتالیا معرفی کرد  : خواندن رایگان تعدادی از 5 تا 10 مقاله در ماه (بسته به بخش سایت مورد استفاده) مجاز است ، در پایان آن اشتراک لازم است . وب سایت انحصاری 24 سنگ  است 35،000 مشترکین.

بنرهای تبلیغاتی
یکی از راه های اصلی کسب درآمد از مطالب سایت ها و وبلاگ ها ، انتشار تبلیغات بنر در آنها است. در این حالت ، درآمد حاصل از تعداد بازدیدکنندگان بی نظیری خواهد بود که به فضای وب شما می روند.هرچه تعداد بازدید کنندگان بیشتر باشد ، درآمد نیز بیشتر می شود.

برای قرار دادن بنر در وب سایت خود ، می توانید به خدماتی مانند  Google AdSense اعتماد کنید . در غیر این صورت بسیاری از شرکت ها ارائه دهنده خدمات جایگزین هستند.

خدمات بازاریابی وابسته
همچنین می توان با شرکت در برنامه های بازاریابی وابسته از طریق اینترنت درآمد کسب کرد. در مورد آن چیست؟ من بلافاصله آن را برای شما توضیح می دهم.

برخی از شرکت های بزرگ مانند  آمازون  و  اپل به شما امکان می دهند پیوندهای حامی مالی ایجاد کنید   و درصد کمی از اشیا and و یا محتوای دیجیتالی خریداری شده از طریق آنها را بدست آورید (اگر این اتفاق در مدت زمان کم و بیش کوتاهی رخ دهد) .

یوتیوب
آیا  با موفقیت فیلم هایی را در YouTube بارگذاری کرده اید  و قصد دارید با پیوستن به برنامه Partner در بستر وب ، درآمد خود را از این تجارت شروع کنید؟

خوب است که بدانید ، اول از همه ،  کسب درآمد با YouTube کار  آسانی نیست. برای به دست آوردن حداقل درآمد از تبلیغات ، تعداد زیادی از مشترکان و بازدیدها به طول می انجامد: به لطف پتانسیل مخاطبان بسیار زیاد ، درآمد از طریق تبلیغ شخصی که YouTube اجازه می دهد ممکن است آسان تر باشد.


همچنین باید در نظر داشته باشید که برای کسب درآمد با  برنامه  YouTube Partner ، نباید مرتکب نقض حق نسخه برداری یا مقررات داخلی سیستم عامل شوید. علاوه بر این ، هر آنچه کسب می کنید باید به سازمان امور مالیاتی اعلام شود و مالیات داده شود ، و حتی اگر درآمد شما بسیار پایین باشد ، شما مجبور خواهید بود شماره مالیات بر ارزش افزوده را باز کنید.

در واقع  درآمد کسانی که فیلم ها را در YouTube بارگذاری می کنند  و به برنامه Partner می روند ، عمدتا از تبلیغات ناشی می شود. این بدان معناست که نمی توان آنها را به عنوان درآمد گاه به گاه در نظر گرفت ، اما طبق قوانین ایتالیا درآمد تجاری است. درست است که قوانین ایتالیا به طور خاص چگونگی مالیات بر درآمد حاصل از تبلیغات در YouTube را تنظیم نمی کند ، اما همچنین با توجه به اینکه فیلم ها 365 روز در سال در سیستم عامل حضور دارند ، آنها را به عنوان سایر درآمد حاصل از کارهای گاه به گاه مجاز می داند. در عمل ، با توجه به اینکه یوتیوب ویدئویی را که آپلود می کند می تواند هر روز جمع کند ، باید شماره مالیات بر ارزش افزوده را باز کند. برای کسب اطلاعات بیشتر: " کسب درآمد با یوتیوب: انضباط مالی ".

تجارت الکترونیک
کسب درآمد با یک فروشگاه آنلاین یا بهتر بگوییم با تجارت الکترونیکی کار آسانی نیست. در این بخش فرصت های بسیار خوبی وجود دارد ، اما رقابت بسیار زیاد است که نه تنها از ایتالیا بلکه از تمام کشورهای جهان به وجود می آید.

اگر مجبور شوید از ابتدا شروع کنید ، رقابت با آمازون واقعاً دشوار است.

بنابراین شما باید روی کیفیت ، روی یک ایده خاص ، روی سفارشی سازی محصول تمرکز کنید. خلق چیزی منحصر به فرد ، که در هیچ جای دیگری قابل خریداری نیست ، یا فروش چیز مفید و اصلی می تواند نقطه شروع خوبی باشد ، اما کافی نیست. نمی توانیم از مراقبت از وب سایت ، موقعیت یابی در Google ، حضور در شبکه های اجتماعی چشم پوشی کنیم . ارائه نه تنها محصولات ، بلکه محتوا نیز مطمئناً شما را به عنوان یک متخصص در این زمینه واجد شرایط می کند ، اما در زمینه های فنی و فناوری اطلاعات باید از متخصصان کمک بگیرید.

اگر می خواهید محصولات خود را صادر کنید ، لازم است با یک متخصص صادرات تماس بگیرید ، این بسته به محصولات معامله شده به شما توصیه می کند با پیک یا حمل و نقل تماس بگیرید.

اگر تمایلی به  افتتاح یک فروشگاه آنلاین  "خودمختار" ندارید ، می توانید آن را در یک سیستم عامل مانند Ebay ، Etsy یا Amazon نیز باز کنید : این امر به شما دید بیشتری می بخشد ، اما هزینه های بیشتری را به همراه دارد.

در هر صورت ، باید بدانید که افتتاح یک فروشگاه آنلاین یا انجام هرگونه فعالیت تجارت الکترونیکی ، از نظر مالیاتی و تامین اجتماعی ، همان  تعهدات لازم برای افتتاح فروشگاه را شامل می شود .

بنابراین مهم نیست که "از نظر جسمی" برای عموم مردم باز کنید: فقط از روشهای اداری و فنی مربوط به مکانهایی که فعالیت در آنها انجام می شود اجتناب خواهید کرد (الزامات و الزامات برای تجارت الکترونیکی بسیار ساده تر است) ، اما مجبورید که به همین ترتیب ، در اداره ثبت نام تجاری ، مدیریت ویژه معامله گران INPS ثبت نام کنید و از آغاز فعالیت در یک وجهی فعالیت های تولیدی شهرداری خود گزارش دهید.

برای اطلاعات بیشتر: " تجارت الکترونیکی: راهنمای شروع کار " و " تجارت الکترونیکی: راهنمای نظم مالی ".


نحوه کسب درآمد: فروش محصولات اطلاعاتی
دشواری    میانگین
شرایط مورد نیاز    دانش برنامه های مختلف برای ایجاد محصولات غیرمجاز
درآمد    بالا بردن
جنبه های مالیاتی    شماره مالیات بر ارزش افزوده مورد نیاز است
یکی دیگر از روش های ایده های تجاری که می خواهم برای درآمدزایی به شما توصیه کنم ، فروش محصولات اطلاعاتی است .

یک محصول غیرمجاز متشکل از مطالب آموزشی (صوتی ، تصویری ، متنی ...) است که مشکل مشتری را حل می کند. به عنوان مثال: یک دوره ویدیویی در مورد استفاده از فتوشاپ ، یک روش آموزش برای شکم مجسمه سازی ، یک کتاب دستور العمل.

از میان انواع محصولات اطلاعاتی ، کتاب الکترونیکی بهترین مکان برای شروع است. و نه تنها

چرا فکر می کنم کتاب الکترونیکی بهترین روش برای شروع کسب درآمد از محصولات شما است؟ در اینجا دلایل اصلی وجود دارد.

یک محصول اطلاعاتی لزوماً نباید یک کتاب الکترونیکی باشد. همچنین می تواند یک دوره صوتی یا تصویری باشد.

همانطور که شما می توانید حدس بزنید،  کتاب ساده ترین گزینه، هر دو از فنی و " شخصی " نقطه نظر .

در سراسر راهنما ، من ابزارهایی را برای استفاده برای ایجاد کار خود ذکر می کنم. خواهید دید که استفاده از همه آنها آسان و بسیار ارزان است ، اگر رایگان نباشد.

حتی در مورد صدا و سیما ، وضعیت در سالهای اخیر بهبود یافته است. با این حال ، برای ایجاد محتوای چندرسانه ای به نرم افزار بیشتر ، تجهیزات بیشتر و به طور کلی ابزارهای پولی نیاز دارید . در واقع اغلب موارد رایگان ، استفاده از آنها بسیار دشوار است و یا تمام ویژگی های لازم را ندارند.

جنبه های مالیاتی
جنبه دیگری که می خواهم به آن اشاره کنم جنبه مالیاتی است. در حقیقت ، وقتی به عنوان نویسنده اثری را تهیه می کنید ، می توانید از یک رژیم مالیاتی خاص استفاده کنید. من به رشته مرتبط با کپی رایت مراجعه می کنم. اساساً ، اگر نویسنده اثری باشید و حقوق بهره برداری اقتصادی آن را به شخص دیگری منتقل کنید ، می توانید از یک رژیم مالیاتی به ویژه پر سود استفاده کنید. من در این مقاله به طور عمیق در مورد آن صحبت خواهم کرد: " حق چاپ: انضباط مالی و مزایا ".

چگونه می توان با تجارت آنلاین درآمد کسب کرد
دشواری    بالا
شرایط مورد نیاز    دانش بازارهای مالی
درآمد    بالا بردن
جنبه های مالیاتی    شماره مالیات بر ارزش افزوده لازم نیست
اگر دنیای مالی و سرمایه گذاری آنلاین همیشه "کاری با ریسک بالا " در نظر گرفته شده است ، امروز به لطف صنعت تجارت آنلاین مدرن   و سیستم عامل های جدید  تجارت  ( eToro ، iqoption ، XTB ... )  سرمایه گذاری آنلاین  یک فرصت واقعی برای هزاران نفر.


اگر برای اولین بار به این بخش نزدیک می شوید و قصد ندارید با از دست دادن پول مواجه شوید ، توصیه می  کنیم حساب آزمایشی رایگان eToro را امتحان کنید که به شما راهی می دهد تا بتوانید اصل اصلی تجارت آنلاین را درک کنید   و بدون آگاهی از برنامه های ضروری با آگاهی کار کنید. خطرات

تجارت  به معنای  ساختن پول توسط اقامت در کامپیوتر  و  به سرمایه گذاری مقدار کمی از پول در بازارهای مالی است.

بدون نیاز به تجربه ، برای شروع  درآمد با تجارت  کافی است پیش بینی کنید که آیا قیمت " دارایی ها " مانند ارز ( فارکس ) ، کالاها (طلا ، نقره ، مس و غیره ...) ، شاخص ها ( داو جونز ، نیکی) ، و غیره ... ) یا عملکردهای ساده ( مایکروسافت ، اپل ، آی بی ، و غیره ...) بالا یا پایین می روند.

سود به عنوان "درصد" سرمایه سرمایه گذاری شده بیان می شود و از تفسیر صحیح روند بازار (ارزش هر دارایی منفرد انتخاب شده) در رابطه با یک دوره زمانی از پیش تعیین شده ناشی می شود.

با استفاده از سهام " گوگل " به عنوان نمونه ،  سرمایه گذاری در این " دارایی " شامل پیش بینی افزایش قیمت خرید مربوطه است یا خیر .

با تهیه پیش بینی درست ، با این نوع سرمایه گذاری می توانید  به سرعت مبالغ بسیار خوبی را بدست آورید .

با تجارت فارکس سرمایه گذاری کرده و درآمد کسب کنید 
بازار فارکس  یا بازار  ارز  بزرگترین و معامله شده ترین بازار مالی در جهان است .  حجم معاملات روزانه بازار  فارکس بیش از 5 تریلیون دلار در روز است.

از نظر تاریخی ، سرمایه گذاران اصلی در بازار ارز فقط بانک های بزرگ مرکزی ، چند ملیتی و موسسات مالی بودند. حتی اگر این سازمان ها هنوز سرمایه گذاران اصلی در بازارهای فارکس هستند ، به لطف رشد سریع  کارگزاران  و فناوری آنلاین ، اکنون حتی سرمایه گذار عادی نیز می تواند مانند موسسات بزرگ در بازار سرمایه گذاری کند و تجارت کند.

معاملات فارکس بازار ارز است ، یعنی شما در یک ارز سرمایه گذاری می کنید و هنگامی که سود کسب کرده اید به دلیل بالا رفتن ارزش همان ، آن را مجدداً فروش می کنید.

بیایید یک مثال کوچک از نحوه کار یک معامله Forex Trading بگیریم:

فرض کنید شما در جفت ارزی یورو / دلار (یورو / دلار) سرمایه گذاری می کنید.
ما با فرضیه 1000 یورو ارزش خریداری می کنیم و با انجام گمانه زنی به فروش مجدد آنها با دلار می پردازیم.
بیایید فرض کنیم که نرخ ارز 1.30 باشد.
با ارزش فرضی 1000 ما 1،300 دلار خریداری خواهیم کرد.
بگذارید فرضیه این ارز را به 1.40 برساند.
اگر بخواهیم به فروش خود برویم 1000 یورو را در 1.30 دلار (1300 دلار) سرمایه گذاری خواهیم کرد سود معادل 0.10 از مبلغ سرمایه گذاری شده ، زیرا ما 1400 دلار ، 100 دلار سود واقعی دریافت می کنیم.
چگونه می توان با ارزهای رمزنگاری به صورت آنلاین درآمد کسب کرد
با کار در خانه و کسب درآمد با ارزهای رمزپایه شروع به کسب درآمد کنید  . معاملات با ارزهای رمزپایه در سال 2017 در مقایسه با سایر معاملات بیش از 200٪ رشد داشته است.

ارزهای رمزپایه چیست؟
criptovalute می سکه های مجازی، یعنی عاری از نهاد نظارتی به عنوان یک بانک مرکزی غیر متمرکز. می توان آنها را هم به عنوان وسیله پرداخت و هم به عنوان ابزاری قابل معامله از طریق تجارت آنلاین درک کرد. همانطور که از نام این شخص پیداست ، آنها برای اطمینان از امنیت معاملات و جلوگیری از کلاهبرداری ، به رمزنگاری تکیه می کنند. اساساً ، این ارزهای دیجیتال پشت یک کد رمزگذاری شده اند. دارندگان این مجموعه های عددی را در یک آدرس ایمیل نگهداری می کنند که برای انجام یا دریافت پرداخت استفاده می شود.

با خرید سهام به صورت آنلاین درآمد کسب کنید
در مورد آن صحبت های زیادی در وب است ، حتی خوانندگان ما سؤالات زیادی راجع به نحوه خرید سهام بصورت آنلاین برای ما ارسال کرده اند که این چیزی نیست جز  سرمایه گذاری در سهام  از طریق  تجارت آنلاین  یا به طور خاص از طریق  معاملات CFD .

اما در این بخش  ما همیشه باید مراقب باشیم  و برای این امر می خواهیم با شما بفهمیم کدام یک از  کارگزاران  تنظیم شده و ایمنی هستند که قبلاً توسط میلیون ها تاجر در سراسر جهان استفاده شده است.

در وب می توانید نظرات و نظرات بسیاری در مورد کارگزاران پر شبکه ، مثبت یا منفی پیدا کنید ، اخبار زیادی درباره تنظیم آنها وجود ندارد. انتخاب یک کارگزار مناسب نیاز به احتیاط ، حوصله و توصیه متخصصان دارد.

در حالی که بسیاری از  معامله گران  هنگام صحبت از بورس کالا هیجان زده می شوند ، به خاطر داشته باشید که این راهی برای ثروتمند شدن در کوتاه مدت نیست. تجارت آنلاین اعم از سهام ، کالا یا جفت ارزی ( فارکس ) یک کار واقعی است ، به تمرین ، مطالعه ، اوقات فراغت و وقف زیادی نیاز دارد.

استفاده از ابزارهایی مانند اسیلاتورها و نمودارها برای شما بسیار مفید خواهد بود و جنبه احساسی و روانی معامله گر را دست کم نگیرید  .

با crowdfunding  و  crowdlending  real estate به صورت آنلاین درآمد کسب کنید 
Crowdfunding  و  Crowdlending  دو روند جدیدی هستند که در سالهای اخیر در زمینه املاک و مستغلات ظاهر شده اند تا بتوانند از طریق سرمایه گذاری آنلاین درآمد کسب کنند  .

انواع سرمایه گذاری برای همه امکان پذیر است ، حتی کسانی که از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات چیزی نمی دانند ، حتی می توانند مبلغ کمی به یورو سرمایه گذاری کنند ، با نرخ بهره نزدیک به 10٪ در سال.

با استفاده از  سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ،  شما می توانید از طریق سیستم عامل های آنلاین که همه چیز را ساده و ایمن می کند ، از منابع مالی خود در بازار املاک و مستغلات استفاده کنید ، روشی که به شما امکان می دهد مستقیم از یک پروژه خاص تأمین مالی کنید.

این امکان سرمایه گذاری نیز می تواند با مبالغ اندک سرمایه ، برخلاف سرمایه گذاری های کلاسیک در املاک و مستغلات که قیمت سرمایه گذاری کاملاً مناسب است و از دسترس همه خارج نیست ، حاصل شود.

در  عوض Crowdlending توانایی وام گرفتن به افراد یا شرکتهایی است که می خواهند پروژه های خود را از طریق استفاده از سیستم عامل مناسب تأمین کنند .

وجوهی که برای تأمین اعتبار وام درخواستی سرمایه گذاری می شود ، به طور کامل به سرمایه گذار بازگردانده می شود و با روش هایی که قبل از اعطای وام تاسیس می شود ، سهمی از سود را به آن اضافه می کند.

بنابراین سود سود کسانی است که برای تأمین وام سرمایه گذاری می کنند.

بودن بسیار جوان است،  تأمین مالی جمعی  و   املاک و مستغلات crowdlending یک بازار دائما در حال تحول، روش های جدید برای پول  آنلاین .

نباید انتظار داشته باشید که در مدت زمان کوتاهی سود قابل توجهی داشته باشید ، سیستم عامل هایی را که از این روش های سرمایه گذاری به عنوان راه های کسب درآمد در چند روز صحبت می کنند جدی نگیرید بلکه به سیستم عامل های جدی اعتماد کنید.

در میان سیستم عامل های موجود در بازار ، مطمئناً یکی از امیدوار کننده ترین موارد در حال حاضر  Re-Lender است ، بستری که مختص تبدیل های صنعتی ، املاک و مستغلات و محیط زیست است.

چگونه می توان از طریق اینترنت درآمد کسب کرد: نتیجه گیری
در این مقاله سعی کردم تمام اطلاعاتی را که در اختیار دارم به شما ارائه دهم ، اما مهمتر از همه نتیجه تجربه حرفه ای من برای کسب درآمد آنلاین است. همانطور که مطمئناً آنلاین مشاهده کرده اید ، راهنماهای زیادی در این زمینه وجود دارد.

اینها راهنماهایی نیستند که با هدف واقعاً مفید واقع شوند ، همچنین به این دلیل که برای وب نوشته شده اند و نه برای کاربر. در این مورد ، با این حال ، من سعی کرده ام در این راهنما نکاتی را از نظر مالیاتی نیز بگنجانم که ممکن است برای شما مفید باشد تا درک کنید کدام مدل تجاری را باید اجرا کنید.

البته من می دانم که از طریق این راهنما نمی توان بلافاصله انتخاب کرد که بهترین مدل تجاری برای کسب درآمد آنلاین چیست. با این حال ، من در دسترس هستم تا با من یک مشاوره ترتیب دهم تا شک شما را برطرف کنم و در صورت لزوم ، از شما در رشد تجارت خود حمایت کنم.

برای برقراری ارتباط با من ، پیوند زیر را دنبال کنید و برای مشاوره شخصی به شما کمک می کند تا چگونه بهترین راه را برای توسعه تجارت خود تعیین کنید.

http://kavbish.shoplogger.ir/post/10

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

درمان ضد سرطان و سمیت قلبی

 


درمان ضد سرطان و سمیت قلبی: مکانیسم ها ، مداخلات تشخیصی و درمانی تحقیقات مهم را در مورد عوارض جانبی قلبی رادیوتراپی و شیمی درمانی ، توسط رهبران این زمینه ارائه می دهند. سمیت قلبی ناشی از درمان سرطان علت اصلی مرگ و میر ناشی از درمان در بازماندگان سرطان است و یکی از رایج ترین موارد پس از درمان در بین بازماندگان سرطان بزرگسال است. تشخیص زودهنگام بیماران مستعد ابتلا به بیماری قلبی و در نظر گرفتن نوع درمان ، تاریخچه و سایر عوامل خطر ، در مبارزه با کاهش مرگ و میر قلبی و سمی ضروری است.

این مرجع مصور ، موثرترین ابزارهای تشخیصی و تصویربرداری را برای ارزیابی و پیش بینی پیشرفت اختلال قلبی برای بیمارانی که تحت درمان سرطان قرار دارند ، توصیف می کند. علاوه بر این ، دستورالعملهای جدیدی در زمینه تصویربرداری برای غربالگری و پایش این بیماران نیز ارائه شده است. درمان ضد سرطان و سمیت قلبی مرجع اساسی برای افرادی است که در تحقیق و درمان سمیت قلبی عروقی نقش دارند.

 

ویژگی های اصلی

  • الگوریتم های لازم برای استفاده از تصویربرداری و نشانگرهای زیستی را برای غربالگری و نظارت بیماران فراهم می کند
  • نوشته شده توسط کارشناسان برجسته جهان در زمینه بیماریهای قلبی و سمیت
  • شامل تصاویر با کیفیت بالا ، مطالعات موردی و سوالات آزمون است
  • توصیف موثرترین ابزارهای تشخیصی و تصویربرداری برای ارزیابی و پیش بینی پیشرفت اختلال قلبی برای بیمارانی که تحت درمان سرطان قرار دارند

جزئیات

شابک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

شخصیت ضد استبدادی


شخصیت ضد استبدادی کتاب هفت فصل است که ابتدا شخصیت ضد استبدادی را توضیح می دهد. در فصل بعد ، مدل اقتدارگرایی مورد بحث قرار می گیرد. فصل های دیگر به ترتیب ، قدرت ، ضربان و درون نگاری می پردازد. الگوی اقتدارگرایانه در سیاست نیز تشریح شده است.

جزئ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

راهکارهای ضد آنژیوژنز در درمان سرطان

 


استراتژی های ضد آنژیوژنز در درمان سرطان ، نگاهی دقیق به وضعیت فعلی و جهت های آینده در کشف و توسعه استراتژی های ضد آنژیوژنز رمان در انکولوژی ارائه می دهد. این کتاب مکانیسم های مختلف درگیر در تعدیل رگ زایی ، از جمله التهاب ، ترومبوز ، و میکرو RNA را نشان می دهد و نشان می دهد که چگونه فناوری نانو می تواند پتانسیل رویکردهای ضد رگ زایی موجود و جدید را بیشتر کند.

این کتاب جامع که برای دانشمندان صنعت ، محققان ، انکولوژیست ها ، خون شناسان و اساتید و دانشجویان این رشته تألیف شده است ، کلیه جنبه های استراتژی های ضد آنژیوژنز و تفاوت های آنها را در بر می گیرد.

 

ویژگی های اصلی

  • مدل های مهم بالینی و آزمایشات بالینی را در کشف و توسعه عوامل ضد آنژیوژنز رمان پوشش می دهد
  • عوامل ضد رگ زایی تأیید شده توسط FDA را بررسی می کند
  • ارزش فناوری نانو را در بهبود کارایی عوامل ضد رگ زایی نشان می دهد
  • بینش در توسعه عوامل ضد آنژیوژنز جدید و جهت آینده در این زمینه ارائه می دهد

جزئیات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس