منبعی ناب برای برترین دورس جزوات طرح گرافیکی

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

ایجاد کاترینا ، بازسازی انعطاف پذیری: درسهایی از نیواورلئان درمورد آسیب پذیری و انعطاف پذیری

ایجاد کاترینا ، بازسازی انعطاف پذیری: درسهایی از نیواورلئان درمورد آسیب پذیری و انعطاف پذیری درک منحصر به فرد و یکپارچه ای از طوفان کاترینا در منطقه نیواورلئان و پیشرفت به سمت آسیب پذیری در برابر بلایا و همچنین مسیرهای انعطاف پذیری را ارائه می دهد. این کتاب با بررسی روابط بین این دو مفهوم و نظریه ، درک آسیب پذیری و انعطاف پذیری را ادغام می کند.

دانش فاجعه در رشته ها و مشاغل متنوع با نویسندگان مددکاری اجتماعی ، بهداشت عمومی ، سازماندهی جامعه ، جامعه شناسی ، علوم سیاسی ، مدیریت دولتی ، روانشناسی ، مردم شناسی ، جغرافیا و مطالعه دین در این کتاب گردآوری شده است. سردبیران دیدگاه های ماهرانه و ماهرانه ای در مورد کاترینا ارائه می دهند زیرا آنها در نیواورلئان زندگی کرده و کاترینا و بهبود را تجربه کرده اند. درک بهتری از مراحل بازیابی و بازسازی فاجعه نیز ارائه شده است و این مراحل فاجعه حداقل در ادبیات مدیریت فاجعه و مدیریت اضطراری بررسی شده است

  • چندین رشته را ادغام می کند تا بهبودی طولانی مدت از بدترین فاجعه غیر تروریستی در تاریخ ایالات متحده را مطالعه کند
  • با حداقل یک مشارکت کننده در هر فصل که در نیواورلئان زندگی می کند ، یک دیدگاه محلی را فراهم می کند
  • تئوری و کاربرد آسیب پذیری و تاب آوری را بررسی می کند

    ویژگی های برنامه های سواد اطلاعاتی را نشان می دهد که بهترین روش ها را نشان می دهد: یک راهنما. ایجاد و نگهداری یک برنامه آموزش سواد اطلاعاتی در قرن بیست و یکم یک راهنمای عملی برای ایجاد گام به گام یک برنامه آموزشی و همچنین چارچوبی برای بررسی ، ارزیابی و به روزرسانی برنامه های موجود در اختیار خوانندگان قرار می دهد. هر فصل به یکی از جنبه های اصلی دستورالعمل های ACRL متمرکز است. تحقیقات فعلی ، شواهد حکایتی و ابزار پشتیبانی و ابزارهای لازم برای شروع یا تقویت مجدد یک برنامه آموزشی را در اختیار خواننده قرار می دهد.

    این کتاب با قرار دادن سواد اطلاعاتی در متن برنامه آغاز می شود. سپس چگونگی بررسی برنامه فعلی و نحوه تهیه و اجرای برنامه برنامه را شامل می شود. فصل های بعدی به پشتیبانی اداری و نهادی اختصاص دارد. ادغام برنامه درسی و همکاری دانشگاه ؛ دانشجویان حال و آینده ؛ آموزش برای حرفه ای اطلاعات؛ بازاریابی برنامه و اطلاع رسانی؛ ارزیابی و روندهای آینده. سرانجام ، این کتاب با درخواست از خوانندگان خود برای بررسی مجدد چشم انداز برنامه آموزش سواد اطلاعاتی ، یک بار دیگر به پایان می رسد.

    • یک چارچوب برنامه آموزش سواد اطلاعاتی عملی ، مقیاس پذیر بر اساس پیش نویس ACRL 2011 برنامه های سواد اطلاعاتی که بهترین روش ها را نشان می دهد ، فراهم می کند
    • بازتاب بورس تحصیلی و تمرین فعلی است
    • شامل برگه های نمونه ، الگوها و ابزار ارزیابی است
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

تحقیق که باعث ایجاد هیبت و ذهنیت می شوند و باعث جذب مشتریان می شوند و ارزش آنها را به مشتریان

تحقیق ارزان پروژه که باعث ایجاد هیبت و ذهنیت می شوند و باعث جذب مشتریان می شوند و ارزش آنها را به مشتریان نشان می دهند. راهنمای دستی ایجاد تبلیغات فلش پیچ و مهره فرایند توسعه را از زمان طراحی اولیه تا تکمیل تبلیغات ارائه می دهد. شما بهترین روش ها را برای این موارد خواهید

آموخت : * تسلط بر تعداد بیشماری از مشخصات تبلیغات ، مهلت مقرر ، مشکلات کنترل کیفیت و نسخه
* ایجاد تبلیغاتی که اهداف کمپین را با محدودیت های طراحی متعادل می کند
* تهیه و ساخت تبلیغات با استانداردهای تیمی و کیفیت QC
* استفاده از فرم ها و داده ها در تبلیغات بدون نفوذ فایل
* تکنیک های بهینه سازی پرونده برای پرونده های swf
* فناوری های رسانه ثروتمند شخص ثالث که از آگهی 30k فراتر می روند
* تبلیغات قاچاق و ردیابی برای برداشت ها ، تعاملات ، کلیک ها و تبدیل ها
* استفاده از ActionScript برای صرفه جویی در وقت توسعه و پیاده سازی استانداردهای تیم

وحدت شما را هر چه بیشتر به تحقیق رویای "نویسنده یک بار ، هر کجا مستقر کنید" نزدیکتر می کند. با داشتن قابلیت های چند پلتفرمی ، می توانید دسک تاپ ، وب ، دستگاه های تلفن همراه و کنسول ها را با استفاده از یک موتور تکامل هدف قرار دهید. جای تعجب نیست که یونیتی به سرعت به موتور شماره یک بازی موجود در آن تبدیل شده است.

تسلط بر وحدت در بازار رقابت به طور فزاینده ای از رقابت که چابکی انتظار می رود کاملاً ضروری است ، با این وجود یافتن آموزش های عملی تقریباً غیرممکن است.

ایجاد بازی با Unity و Maya به شما یک راه حل پایان به پایان برای توسعه بازی Unity با مایا می دهد. این کتاب که توسط یک پیشکسوت دوازده ساله صنعت انیمیشن و بازی های سه بعدی و استاد انیمیشن سه بعدی نوشته شده است ، شما را گام به گام در مراحل توسعه یک بازی کامل از ابتدا - از جمله کدگذاری ، هنر ، تولید و استقرار - پیش می برد.

این راهنمای قابل دسترس ، نقطه ورود "غیر برنامه نویس" به دنیای بازی سازی را فراهم می کند. توسعه دهندگان مشتاق با تجربه برنامه نویسی کم یا بدون تجربه ، توسعه شخصیت را در مایا ، اسکریپت ها ، رابط کاربری گرافیکی و تعاملات شخص اول و سوم می آموزند

پروژه های منتشر شده که با استفاده از کد و کد

وحدت داغ است! این موتور شماره 1 بازی است که تحقیق در آن وجود دارد و دنیای بازی را غافلگیر کرده است. یافتن اسناد و مدارک دشوار است. کانون امداد و نجات است. وحدت را از ابتدا بیاموزید. یک بازی بدون دانش قبلی از برنامه نویسی بسازید و یک بازی سرگرم کننده بسازید.

- معتبر - نویسنده ، آدام واتکینز ، پیشکسوت 12 ساله و نویسنده چندین کتاب و بیش از 100 مقاله در مورد انیمیشن سه بعدی است. شاگردان وی برندگان جوایز و جشنواره های متعدد انیمیشن ملی و بین المللی هستند. با استفاده از این تجربه ، بینش خوبی در مورد بهترین روشهای یادگیری هنر 3D و مفاهیم بازی به دست می آید.

- قابل دسترسی برای همه کاربران Unity (هنرمندان و برنامه نویسان) - نویسنده از یک زمینه هنری می آید. او سالها قبل از کار در بازی ها انیمیشن ساخت. این یک نقطه ورود "غیر برنامه نویس" به دنیای بازی سازی فراهم می کند.

- کامل - این جلد دستورالعمل هایی را از ابتدای بازی تا تکمیل و تحقیق تحویل ارائه می دهد. ایجاد و صادرات سه بعدی شروع می شود ، اما عملکرد و تحویل کاربردی ، کتاب را کامل می کند. در طول کتاب ، خواننده با استفاده از مایا (از جمله شخصیت ها) دارایی های سه بعدی موثر و کارآمد را از ابتدا ایجاد می کند. سپس ، از این دارایی ها برای ایجاد یک بازی عملکردی همراه با اسکریپت ها ، رابط های رابط گرافیکی و تعاملات شخص اول و سوم استفاده کنید.

وب سایت --Companion شامل: نسخه های اصلی تصاویر ، تمام پرونده های تکمیل شده از آموزش ها ، پیوندهای مهم و همه کدهای کتاب است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

در این کتاب دکتر مایکل استنکوسکی ، بنیانگذار اولین برنامه دکترا در مدیریت دانش ، هدف خود

در این کتاب دکتر مایکل استنکوسکی ، بنیانگذار اولین برنامه دکترا در مدیریت دانش ، هدف خود را فراهم آورد تا یک تحقیق تحقیقاتی منطقی و محکم برای ایجاد مدیریت دانش (KM) به عنوان یک رشته دانشگاهی فراهم کند. در حالی که به طور گسترده ای شناخته شده است که دانش عامل اقتصاد دانش ما است ، مدیریت دانش هنوز قانونی ندارد که فقط تحقیقات دقیق دانشگاهی بتواند آن را ارائه دهد. این کتاب استدلال KM را به عنوان یک رشته دانشگاهی جداگانه ، با مجموعه دانش خاص خود (ساختارهای نظری) ، اصول راهنما و جامعه حرفه ای ارائه می دهد.


در ایجاد یک رشته دانشگاهی ، باید یک ساختار نظری کاملاً پذیرفته شده وجود داشته باشد که با انجام تحقیقات علمی و سخت گیری همراه به آن برسد. این ساختار پایه ای برای یک برنامه درسی آکادمیک ، و روش های اثبات شده برای تمرین می شود. بنابراین ، فصل های این کتاب با استفاده از اصول نظریه و عمل ، اصول راهنمائی را برای کسانی که شروع به کار می کنند یا محاسن یک برنامه KM را ارزیابی می کنند ، ارائه می دهد.

به عنوان یک روش برای خود برای توسعه مجموعه ای از دانش ، یک نقشه تحقیقاتی KM برای هدایت دانشمندان ، محققان و پزشکان تهیه شد. این کتاب این نقشه را ارائه می دهد ، و بورس تحصیلی پیشرفته ای را که قبلاً در این زمینه نوپا انجام شده است با شامل نتایج پایان نامه یازده دانشمند / متخصص KM به نمایش می گذاردولین کتاب ارائه تحقیقات پیشرفته از دانشمندان جدید در زمینه مدیریت دانش
* زمینه ای منطقی و تحقیقاتی برای ایجاد مدیریت دانش به عنوان یک رشته دانشگاهی فراهم می کند
*

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

امروز ، اجرای قانون به اطلاعاتی عملی و واقعی نیاز دارد. 24 ساعت در روز ، هفت روز در هفته برای

امروز ، اجرای قانون به اطلاعاتی عملی و واقعی نیاز دارد. 24 ساعت در روز ، هفت روز در هفته برای کمک به پاسخگویی موثر به موارد. در مواقعی که شواهد در پرونده ای وجود ندارد ، مأموران اجرای قانون اغلب موکول به توصیف شاهدان عینی هستند. برای انتشار سریع کامپوزیت های صورت در رسانه های خبری و رسانه های اجتماعی ، مجری قانون باید به هر ابزاری که در دسترس است اعتماد کند. از جمله هنرمندان سنتی پزشکی قانونی و نرم افزار پیشرفته کامپوزیت صورت.

ایجاد چهره های دیجیتال برای اجرای قانون ، پایه مناسبی را برای به دست آوردن اطلاعات کلیدی مورد نیاز برای ایجاد کامپوزیت های موثر صورت فراهم می کند. دو روش اصلی برای ایجاد کامپوزیت صورت وجود دارد ، اول از طریق تکنیک های سنتی هنر پزشکی قانونی و دوم با استفاده از نرم افزار کامپوزیت صورت که به صورت تجاری توسعه یافته است. هنر پزشکی قانونی سنتی از قلم و کاغذ به سمت ابزارهای دیجیتالی پیشرفته تر پیشرفت کرده است. این متن توسعه ابزارهای دیجیتال مورد استفاده توسط پزشک قانونی را شرح می دهد که هر ابزار را با جزئیات توصیف می کند. ایجاد چهره های دیجیتال برای اجرای قانون اولین متن در نوع خود است که به ایجاد طرح های دیجیتالی برای هنرمندان پزشکی قانونی و طرح های نرم افزاری برای غیر هنرمندان / تکنسین ها می پردازد

  • راهنمای گام به گام پرداختن به ایجاد طرح های دیجیتالی ، نرم افزاری ، برای تکنسین های غیر هنرمند
  • شامل توضیحاتی است که توسط هر دو عکس و نمایش ویدیویی پشتیبانی می شود تا به خواننده در درک بهتر روند کمک کند
  • نوشته شده توسط یک هنرمند نقاشی پلیس با اعتبار بین المللی با بیش از 35 سال تجربه
  • یک صفحه وب سایت همراه ، فیلمهای نویسنده / ایجاد شده را برای دسترسی خواننده میزبانی می کند
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

جاد فرهنگ دسترسی در علوم ، بینش و مشاوره ای در مورد ادغام دانشجویان معلول در زمینه ها

جاد فرهنگ دسترسی در علوم ، بینش و مشاوره ای در مورد ادغام دانشجویان معلول در زمینه های STEM ارائه می دهد. هر فصل شامل تحقیقات و بهترین شیوه هایی است که با روایت های تجربی عجین شده است.

این کتاب انعکاسی از تنوع رشته های STEM (علوم زندگی و فیزیک ، مهندسی و ریاضیات) است و همچنین بازتاب دهنده دیدگاه های مربوط به ناتوانی متقابل است (جسمی ، حسی ، یادگیری ، بهداشت روانی ، معلولیت های مزمن پزشکی و رشدی).

این منبع مفیدی برای اعضای هیئت علمی و دانشگاه های STEM است که با دانشجویان معلول کار می کنند و همچنین متخصصان صنعت

کتابخانه ها اهمیت دیجیتالی کردن مطالب بایگانی را برای بهبود دسترسی و محافظت از مجموعه های ویژه خود تشخیص می دهند. این کتاب یک راهنمای گام به گام برای ایجاد مجموعه های دیجیتال ، شامل مثالها و نکات کاربردی است که قبلاً هرگز منتشر نشده است.

  • مفاهیم را با یک مطالعه موردی در حال انجام در پایان هر فصل نشان می دهد
  • فراهم می کند اطلاعات فنی دقیق و تجربه عملی بحث در مورد بینش پزشکان در دیجیتال سازی
  • می تواند به عنوان راهنما برای ایجاد مجموعه های دیجیتال استفاده شود
  • یک دیدگاه جهانی در دسترس قرار دادن فضاهای تحقیقاتی یا کاری برای دانشجویان معلول در زمینه های STEM فراهم می کند
  • درباره بهترین شیوه های پذیرش و حمایت از دانشجویان بحث می کند و نشان می دهد که چگونه می توان این شیوه ها را در رشته های مختلف ترجمه کرد
  • دانش دانشکده را در مورد روشهای تدریس فراگیر ، تجهیزات تطبیقی ​​، ویژگیهای دستیابی و امکانات خوابگاهی در آزمایشگاههای علوم ، که مشارکت ایمن دانشجویان معلول را امکان پذیر می سازد ، افزایش می دهد.
  • برای دانش آموزان دارای معلولیت در زمینه افشا و راهنمایی مشاوره ارائه می دهد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس