منبعی ناب برای برترین دورس جزوات طرح گرافیکی

۱۰ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

مقدمه ای بر نمودارهای باند و کاربردهای آنها یک متن مقدماتی در مورد نمودارهای

مقدمه ای بر نمودارهای باند و کاربردهای آنها یک متن مقدماتی در مورد نمودارهای پیوندی و کاربردهای آنها در زمینه مهندسی است. کاربردهای نمودارهای پیوند در مهندسی و طراحی مکانیک ، مکانیک سیالات ، پردازش داده های الکترونیکی و سیستم های حرارتی و ترمودینامیکی مورد بحث قرار گرفته است. این کتاب شامل هشت فصل است و با مقایسه انواع مختلف نمودارها ، نمودارها و مدلها قبل از پرداختن به مبانی نمودارهای پیوند شروع می شود. فصل بعدی خواننده را با کاربرد سیستماتیک نمودارهای پیوند در مهندسی مکانیک و طراحی آشنا می کند. مهندسی قدرت سیالات (که گاهی اوقات هیدرولیک روغن نیز نامیده می شود) ؛ الکتروتکنیک و الکترونیک ؛ و ترمودینامیک استفاده از نمودارهای پیوندی در برنامه نویسی خودکار کامپیوتر با برنامه ENPORT نیز توضیح داده شده است. فصل آخر به زمینه های اینرسی و مقاومت اختصاص دارد. دو پورت خطی در علل مختلف ؛ ترمودینامیک فرآیندهای جریان ؛ اجزای الکترومکانیکی ؛ سیستم هایی با پارامترهای توزیع شده ؛ و نیرو و سرعت به عنوان تلاش یا جریان. این تک نگاری در درجه اول برای همه مهندسان علاقه مند به نمایندگی از سیستم های مهندسی ساده یا پیچیده است و همچنین باید برای دانشجویان رشته های مختلف مهندسی ، مکانیک ، مکانیک سیالات و الکترونیک با تبدیل توان الکترومکانیکی یا ترمودینامیکی ارزشمند باشد.
مقدمه ای بر فیلتراسیون کیک یک گزارش جامع از مطالعات فیلتراسیون کیک شامل تجزیه و تحلیل تشکیل و رشد کیک ، نتایج آزمایش های فیلتراسیون و تفسیر داده ها ، اندازه گیری و تعیین خواص فیلتر کیک و ترکیب نظریه های فیلتراسیون کیک در تجزیه و تحلیل چندین فرآیند جداسازی مایع جامد است. به هدف آن ارائه اطلاعات لازم برای آماده سازی افرادی است که برای انجام کارهای فیلتراسیون کیک فراتر از سطح ابتدایی برنامه ریزی می کنند. به طور خاص ، امید است که این کتاب برای افرادی که علاقه مند به تحقیق و توسعه فیلتراسیون کیک هستند ، مفید باشد.
این حجم در مورد فیلتراسیون کیک شامل سه بخش اصلی است: تجزیه و تحلیل تشکیل و رشد کیک ، آزمایش های فیلتراسیون و اندازه گیری ویژگی های کیک و ترکیب نظریه فیلتراسیون کیک در تجزیه و تحلیل فرآیند جداسازی ذرات مایع. هدف آن این است که مهندسان و دانشجویان مهندسی را با فیلترینگ opf کیک در سطح پیشرفته آشنا کرده و اطلاعات مفیدی را در اختیار مهندسین در حال تمرین علاقه مند به طراحی و توسعه سیستم های تصفیه کیک قرار دهد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

دوره آمار آماری اغلب در مدارس بهداشت عمومی ، دانشکده های پزشکی

دوره آمار آماری اغلب در مدارس بهداشت عمومی ، دانشکده های پزشکی و گهگاه در بخش های آمار و زیست شناسی یافت می شود. جمعیت دانشجویان این دوره ها با تنوع آمادگی متفاوت است.دوره آمار این کتاب فرض می کند که خواننده حداقل دو سال جبر دبیرستان دارد ، اما نیازی به آشنایی قبلی با آمار نیست. این کتاب که برای افرادی که ممکن است از ریاضیات بترسند نوشته شده است ، مشکلات فنی را به حداقل می رساند و بر اهمیت آمار در تحقیقات علمی تأکید می کند. درک طراحی و تجزیه و تحلیل اساسی مورد تاکید است. محدودیت های تحقیق ، طراحی و تکنیک های تحلیلی مورد بحث قرار می گیرد و به خواننده اجازه می دهد تا نتایج را به طور دقیق تفسیر کند. داده های واقعی ، چه پردازش شده و چه خام ،دوره آمار به طور گسترده در مثال ها و تمرین ها استفاده می شود. بسته های محاسباتی آماری - MINITAB ، SAS و Stata - یکپارچه شده اند. استفاده از رایانه و نرم افزار امکان تمرکز بیشتر بر مفاهیم را فراهم می کند و به کامپیوتر اجازه می دهد تا اعداد لازم را انجام دهد.دمه ای بر بیوتکنولوژی یک کتاب درسی بیوتکنولوژی است که برای دانشجویان کارشناسی طراحی شده است. این کتاب مبانی زیست شناسی سلولی ، بیوشیمی و بیولوژی مولکولی را پوشش می دهد و تکنیک های آزمایشگاهی مخصوص فناوری های مورد بحث در کتاب را معرفی می کند. این بیوتکنولوژی های خاص را در دو سطح نظری و کاربردی مورد بررسی قرار می دهد.دوره آمار این کتاب مورد توجه مخاطبان زیادی است زیرا شامل پیش زمینه لازم برای درک نحوه عملکرد یک فناوری است.
اصول مهندسی رعایت شده است ،دوره آمار اما به گونه ای که یک مربی بتواند بدون آسیب رساندن به محتوای دوره ، از بخش ها بگذرد
نویسنده از طریق تجربیات تحقیقاتی مستقیم خود با بسیاری از فناوری های زیستی درگیر بوده است. این متن بیش از یک مجموعه اطلاعات است - این یک اثر یکپارچه است که توسط نویسنده ای نوشته شده است که تفاوت های ظریف مربوط به بسیاری از بیوتکنولوژی های مهم امروزه را به طور مستقیم تجربه کرده است.
بیوتکنولوژی رشته ای است که هم علوم پایه و هم مهندسی را در بر می گیرد. در حال حاضر تعداد کمی از کتابهای درسی بیوتکنولوژی وجود دارد که به طور کافی هر دو حوزه را مورد بررسی قرار دهد. کتابهای مهندسی معادله سنگینی دارند و به گونه ای نوشته شده اند که درک آنها برای مهندسین بسیار دشوار است. تلاشهای متعدد دیگر برای ارائه بیوتکنولوژی به شیوه ای گلدار و با محتوای کمی نوشته شده است. نویسنده یکی از اولین دکترا در علوم زیستی و مهندسی زیستی است. او بیش از یک نویسنده شیفته فاکتور فوق العاده مرتبط با بیوتکنولوژی است. او یک محقق در زمینه ژن درمانی ، مهندسی سلول/بافت و سایر مناطق است و بیش از یک دهه است که با فناوری های نوظهور درگیر است.

 

۸۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

مقدمه ای بر انرژی زیستی مولکولی شامل تعامل گیرنده لیگاند بر مفاهیم

مقدمه ای بر انرژی زیستی مولکولی شامل تعامل گیرنده لیگاند بر مفاهیم انرژی و کاربردهای بیولوژیکی آنها ، از جمله مطالعه برهمکنش های لیگاند و گیرنده متمرکز است. این کتاب محاسبات کمی را ارائه می دهد و موضوعاتی را مطرح می کند که در سالهای اخیر در علوم بیوشیمیایی و علوم مرتبط برجسته تر شده اند ، از جمله قوانین اول و دوم ترمودینامیک ، مفهوم آنتروپی ، انرژی آزاد یا پتانسیل شیمیایی ، پتانسیل انتقال گروه ، رفتار فیزیکوشیمیایی ، و سینتیک آنزیم. این جلد در 10 فصل تنظیم شده است و با مرور کلی محدوده انرژی و دو رویکرد کلی در این زمینه آغاز می شود: رویکرد کلاسیک یا پدیدارشناسی و رویکرد آماری مولکولی. فصل های بعدی مفاهیم انرژی و آنتروپی را در زمینه قوانین اول و دوم ترمودینامیک ، همراه با روابط بین کار ، گرما ، انرژی و آنتروپی به عنوان شاخص خستگی بررسی می کند. سپس بحث به عملکرد انرژی آزاد و روشهای کلی برای محاسبه انرژیهای استاندارد استاندارد تغییر می کند. این کتاب همچنین خواننده را با رابطه اساسی بین پتانسیل شیمیایی (انرژی آزاد) و غلظت آشنا می کند. پیوند با انرژی بالا و مفهوم پتانسیل انتقال گروه ؛ استفاده از روشهای ترمودینامیکی در تجزیه و تحلیل رفتار فیزیکوشیمیایی ؛ و ترمودینامیک آماری فصل پایانی تعداد لیگاندهایی را که توسط نهاد گیرنده محدود شده اند ، میزان قوی بودن لیگاندها و ماهیت مولکولی نیروهای متقابل لیگاند-گیرنده را مورد بررسی قرار می دهد.برای اولین بار در نوع خود ، معرفی روشهای بیوفیزیکی برای تحقیقات پروتئین و اسید نوکلئیک به عنوان متنی برای محققان و دانش آموزان با تجربه عمل می کند که نیاز به معرفی این رشته دارد. هر فصل توضیحی از اساس فیزیکی روش ، نوع اطلاعاتی که ممکن است با روش بدست آید ، نحوه تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها و در صورت لزوم ، نکات عملی در مورد روش ها و تجهیزات ارائه می دهد. پلیمرهای زیستی و پلاستیک های تجزیه پذیر کار می کنند و به موضوعات مورد نیاز برای توسعه موفقیت آمیز محصولات پلاستیکی زیستی می پردازد.
در حالی که تقاضای قابل توجهی برای استفاده از بیوپلاستیک در صنعت وجود دارد ، پردازش این پلاستیک های بیولوژیکی یک چالش بزرگ است. این کتاب درک اساسی و کاربردی از تفاوت بین پلاستیک های زیستی و پلیمرهای زیست تخریب پذیر و مهندسین پلاستیک را به همراه راهنمایی در مورد روش های مختلف مورد استفاده برای پردازش بیوپلاستیک در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.
این کتاب همچنین افزودنی ها و اصلاح کننده های زیست پلیمرها و تأثیر آنها بر خواص را پوشش می دهد. به عنوان مثال می توان به کاربردهای تجاری پلاستیک های زیستی ، بیوپلاستیک های فعلی در حال توسعه و روندهای آینده در صنعت اشاره کرد.مهندسان ، محققان ، تکنسین ها و دانشجویان را قادر می سازد تا رابطه تعیین کننده بین تکنیک های مختلف پردازش ، مورفولوژی ، خواص مکانیکی و کاربردهای بیشتر پلیمرهای زیست پایه را درک کنند.
مواد افزودنی و اصلاح کننده های زیست پلیمرها و تأثیر آنها بر خواص را پوشش می دهد
شامل نمونه هایی است که کاربردهای تجاری بیوپلاستیک ها ، بیوپلاستیک های فعلی در حال توسعه و روندهای آینده در صنعت را نشان می دهد
این امر مهندسان ، محققان ، تکنسین ها و دانشجویان را قادر می سازد تا رابطه تعیین کننده بین تکنیک های مختلف پردازش ، مورفولوژی ، خواص مکانیکی و کاربردهای بیشتر پلیمرهای زیستی را درک کنند.
این کتاب یک رویکرد مهندسی واقعی برای صنعت در زمینه پردازش بیوپلیمرها و پلاستیک های زیست تخریب پذیر ارائه می دهد - بحث در مورد سهولت استفاده از پلیمر ، خواص مکانیکی و حرارتی ، میزان تجزیه بیولوژیکی در محیط های خاص ، و مزایا و معایب پلاستیک های زیستی خاص.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

اصول طراحی موزه با رویکرد اصلی معماری و استانداردها

اصول طراحی موزه با رویکرد اصلی معماری و استانداردها طبقه‌بندی موزه‌های ایران در‌حال‌حاضر تعداد 430 موزه در ایران وجود دارد. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، موزه‌ها را طبق عملکرد و کاربردشان در پنج گروه طبقه‌بندی کرده است: موزه‌های علوم و فنون، موزه‌های تاریخی و باستانی، اکوموزه‌ها، موزه‌های هنری و نمایشی، موزه‌های مردم‌شناسی. در برخی موزه‌ها تجربه‌های علمی طبق شواهد و وسایل کاری و تاریخی طبیعی که دربرگیرنده گونه‌های گوناگون اصول طراحی موزه گیاهی و جانوری است به نمایش گذاشته می‌شود. باغ‌های انسان‌شناسی، گیاه‌شناسی، جانورشناسی (موجودات زمینی و آبزی) و ذخایر طبیعی (فسیل‌ها و کانی‌ها) تمامی در این طبقه پیمان می‌‌گیرند. [7]

2-2-11-1- موزه‌های علوم و فنون
‌در این دسته، موزه‌های متنوعی جای می‌گیرند؛ در برخی موزه‌ها تجربه‌های علمی طبق شواهد و وسایل کاری و تاریخی طبیعی که شامل گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری است به نمایش گذاشته می‌شود. باغ‌های انسان‌شناسی، گیاه‌شناسی، جانورشناسی (موجودات زمینی و آبزی) و ذخایر طبیعی (فسیل‌ها و کانی‌ها) همگی در این اصول طراحی موزه طبقه قرار می‌‌گیرند. موزه فاطمی به عنوان قدیمی‌ترین موزه جانورشناسی کشور یکی از ارزشمندترین موزه‌هایی است که در این گروه جای می‌گیرد.
ـ موزه‌های نظامی: از سایر موزه‌هایی که جزو موزه‌های علوم و فنون محسوب می‌شوند، موزه‌های نظامی هستند. این نوع موزه‌ها روند تاریخی انواع سلاح‌های نظامی و جنگی را در معرض دیدن همگان قرار می‌دهند. این گونه اشیا‌ دربرگیرنده لباس‌های نظامی و رزمی، جنگ افزار و دیگر وسایل رزمی می‌شود. دیرینکده نظامی باغ عفیف‌آباد شیراز یکی از بهترین نمونه‌ها در این دسته محسوب می‌شود. [7]
‌‌2-2-11-2- موزه‌های تاریخی و کهنه  
این موزه‌‌ها دید تاریخی دارند و بیانگر سلسله و اصول طراحی موزه دوره‌های تاریخی هستند. اغلب یادبود ها این موزه‌ها بر نشانه کاوش‌های باستان‌شناسی به دست آمده است و بیانگر نزاکت و شهریگری گذشته و تلفیق‌‌کننده دانش و هنر یک مردم یا یک تیره هستند. برخی از این موزه‌ها به «موزه مادر» نامدار هستند. دیرینکده ملی ایران (ایران باستان)، دیرینکده ملی ورسای در فرانسه و موزه تاریخ در واشنگتن از این دسته موزه‌ها هستند.
ـ کاخ موزه‌ها: بنا یا پرتو تاریخی‌ای هستند که از پیشینیان به دست ما دریافتی و بیانگر وضع و شیوه حیات صاحبان آن است. ممکن است در این بنا اشیای تاریخی و نیز آثار هنری وجود داشته باشد. کاخ موزه‌ها معمولا در مراکز حکومتی به هستی می‌آیند و منظور از راه اندازی آنها به نمایش قراردادن یا نشان و بناهای تاریخی و نیز عبرت‌آموزی است. مجموعه کاخ‌های اصول طراحی موزه سعدآباد و گلستان تهران از این دست موزه‌ها هستند.
2-2-11-3- اکوموزه‌ها  
از واژه اکوموزه پیداست که با اکولوژی رابطه دارد به این معنا که همزیستی انسان و طبیعت، پای بست، شکل‌گیری اکوموزه‌هاست. اکوموزه لافت در جزیره قشم که یکی از سایت‌های ژئوپارک قشم نیز به حساب می‌آید بهترین نمونه اکوموزه در ایران است.
ـ موزه‌های فضای باز: زمانی که یک کاوش علمی باستان‌شناسی منجر به کشف نشانه ها ارزشمند غیرمنقول می‌شود که قابل انتقال به موزه‌ها نیستند؛ با فراهم آوردن شرایط و امکانات لازم، مکان مورد نظر را برای بازدید عموم آماده می‌کنند. موزه‌های فضای باز قدمتی 120 ساله در عالم دارند.
ـ پارک موزه‌ها: این موزه‌ها به دلیل داشتن ابعاد متنوع علمی، اصول طراحی موزه فرهنگی و جاذبه‌های تفریحی و آموزشی، از اهمیت زیادی برخوردارند. [7]
 2-2-11-4- موزه‌های هنری و نمایشی
این موزه‌ها از انواع هنرهای تجسمی و تزئینی برخوردارند که جنبه‌های زیبایی‌شناسی کثرت در خویش جای داده‌اند. این نوع از موزه‌ها معمولا بازدیدکنندگان قابل توجهی دارند. موزه هنرهای تزئینی اسپهان و دیرینکده هنرهای ملی در طهران از بهترین موزه‌های هنری و نمایشی کشور محسوب می‌شوند.  [7]
2-2-11-5- موزه‌های مردم‌شناسی  
این بخش از موزه‌ها، فرهنگ، آیین ها و رسوم، اعتقادات، پوشاک و سنن اجتماعی حاکم بر جامعه را اثر می‌دهند. دیرینکده مردم‌شناسی تهران و دیرینکده مردم‌شناسی گردآور گنجعلی خان از این دسته هستند. [7]

موزه‌های اندیشمندان (خانه هنرمندان)  
 این گونه موزه‌ها برای ارج قرار دادن به هنرمندان، نویسندگان، مخترعان و مفاخر جامعه، معمولا پس از درگذشت‌شان در خانه شخصی آنها پدید می‌آید و در‌‌برگیرنده وسایل شخصی، وسایل کار به همراه نشانه ها آنان است. این نوع موزه‌ها در کشورهای اروپایی رونق بسیار دارد. در ایران نیز می‌توان به گنجینه‌هایی چون خانه استاد ابوالحسن صبا، خانه دکتر حسابی، خانه میرزا کوچک خان جنگلی و... ‌اشاره کرد. [7]
 
بخش سوم :  مطالعات تطبیقی  ؛ معروف ترین موزه های دانشمند  
2-3-1-  دیرینکده آکروپولیس  
    موزه”آکروپولیس” بزرگترین موزه یونان و گرد از مهمترین موزه‌های دانشمند درباره اصول طراحی موزه یادگارها مربوط به تمدن یونان باستان است.موزه آکروپولیس تقسیم بزرگواری از گنجینه و یادبود ها کهنه مرتبط با اکتشافات گردآور تاریخی آکروپولیس را در خود جای دیتا است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

مقدمه ای بر غشاهای بیولوژیکی: از بیلایرز تا قایق جنبه های زیادی از ساختار/عملکرد غش

مقدمه ای بر غشاهای بیولوژیکی: از بیلایرز تا قایق جنبه های زیادی از ساختار/عملکرد غشا را پوشش می دهد که بیوفیزیک غشا و بیولوژی سلول را بر هم می زند. این نشریه با ارائه اطلاعات منسجم و اساسی ، برای دانشجویان پیشرفته کارشناسی ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ممبرانولوژیست که به دنبال نمای کلی علم غشایی هستند ، ارزشمند است.جنبه های مختلف تحقیقات غشایی را به گونه ای قابل درک برای هم جمع می کند
تأکید بر توسعه تاریخی این حوزهمقدمه ای بر ریتم های بیولوژیکی مقدمه ای بر موضوع ریتم های بیولوژیکی ارائه می دهد. فصل های اولیه نمای کلی از ریتم های بیولوژیکی ، خواص آنها و کنترل ساعت را ارائه می دهد و به دنبال آن ریتم ها در گیاهان و حیوانات بررسی می شود. فصل های بعدی ریتم های جزر و مدی و ریتم های انسانی را پوشش می دهد. قطب نما خورشید ، قطب نما ستاره ، و قطب نما ماه جهت حیوانات. کنترل ساعت پریودیسم گیاهی و جانوری ؛ شواهدی برای زمان بندی خارجی ساعت های بیولوژیکی ؛ و مدلها و مکانیسمهای اندازه گیری زمان درون زا این کتاب همچنین شامل طرح های بیوگرافی دکتر فرانک آ. براون ، جونیور ، استاد زیست شناسی موریسون در دانشگاه نورث وسترن است. و دکتر Leland N. Edmunds ، Jr. ، استاد و رئیس بخش علوم زیستی در پردیس Stony Brook در دانشگاه ایالتی نیویورک. این کتاب برای دانشجویانی که در جستجوی مقدمه ای برای این موضوع هستند و زیست شناسان مشغول در زمینه های دیگر که می خواهند "" احساس "" این موضوع را بدست آورند ، مناسب است. این کتاب همچنین می تواند به عنوان یک کتاب درسی پایه برای دوره های بیوریتم موجود عمل کند و به عنوان دانه ای برای افتتاح دوره های جدید عمل کند.
ه ای بر تحقیق و توسعه داروهای بیولوژیکی و مولکولهای کوچک ، برای اولین بار ، مقدمه ای بر علم پشت برنامه های موفق تحقیق و توسعه دارویی ارائه می دهد. این کتاب اصول اساسی را توضیح می دهد ، سپس رویکردهای دارویی زیستی (پروتئین ها) و داروهای مولکول های کوچک را مقایسه و با هم مقایسه می کند و نمای کلی از مسائل تجاری و مدیریتی این رویکردها را ارائه می دهد. بخش آخر کتاب مطالعات موردی را با دقت انتخاب کرده است که نشان می دهد چگونه نظریه ارائه شده در قسمت اول کتاب در عمل به کار گرفته شده است. مطالعات شامل Herceptin/T-DM1 ، erythropoietin (Epogen/Eprex/NeoRecormon) ، داروهای ضد مهارکننده پروتئاز ضد HIV ، و موارد دیگر است.برای اولین بار ، اصول علمی بنیادی داروهای زیستی و شیمی درمانی مولکولهای کوچک در سطح پایه در کنار یکدیگر مورد بحث قرار گرفته است.
ویرایش شده توسط سه دانشمند ارشد با بیش از 100 سال تجربه در زمینه تحقیقات دارویی که بهترین مقایسه علمی روشهای مولکولهای کوچک و داروهای زیستی را با داروهای جدید گردآوری کرده اند.
با مثالهای کلیدی داروهای مهم که اصول اساسی تحقیق و توسعه داروهای دارویی را نشان می دهند ، نشان داده شده است
مقدمه ای بر تحقیق و توسعه داروهای بیولوژیکی و دارویی با مولکولهای کوچک برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در مقطع دکتری که در رشته شیمی (در رابط زیست شناسی) ، بیوشیمی ، پزشکی ، داروسازی ، پزشکی یا موضوعات مرتبط با آن تحصیل می کنند ، در نظر گرفته شده است. این کتاب همچنین در طیف گسترده ای از دوره های درجه علوم ، در مطالب تدریس شده در مقطع فوق لیسانس (کارشناسی ارشد و دکتری) و به عنوان زمینه خواندن اولیه برای دانشمندان صنعت داروسازی مفید است.
موضوعات شامل قندهای غشایی ، مدلهای غشایی ، روشهای جداسازی غشاء و انتقال غشاء است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

قدمه ای بر تجزیه و تحلیل صوتی به عنوان یک مقدمه مستقل برای تحلیل صوتی

قدمه ای بر تجزیه و تحلیل صوتی به عنوان یک مقدمه مستقل برای تحلیل صوتی عمل می کند و زمینه نظری بسیاری از تکنیک های پیشرفته را فراهم می کند. این نظریه ضروری را برای توسعه برنامه های مهندسی صوت پوشش می دهد ، اما همچنین از تکنیک های برنامه نویسی ، به ویژه MATLAB® ، برای رویکرد کاربردی تر به موضوع استفاده می کند. نظریه اصلی و آزمایشات قابل تکرار برای نشان دادن مفاهیم نظری از دیدگاه عملی ترکیب شده و پایه محکمی در زمینه تجزیه و تحلیل صوتی ارائه می دهد.رویکرد عملی برای پردازش سیگنال: اولین کتابی که بر تجزیه و تحلیل صدا از دیدگاه پردازش سیگنال تمرکز کرده است ، و اجرای عملی را در کنار مفاهیم نظری نشان می دهدمقدمه ای بر کتابشناسی سنجی : توسعه و روندهای جدید مقدمه ای قابل فهم ، خواندنی و آسان برای کتابشناسی سنجی ارائه می دهد. نکته مهم این است که این کتاب آخرین تحولات کتاب سنجی (مانند ارتفاع سنجی و غیره) و چگونگی تغییر حوزه در دهه آینده را بررسی می کند. در ادبیات ، کتابشناسی به طور کلی از یکی از دو منظر مورد بحث قرار می گیرد: (1) صرفاً ریاضی/آماری یا (2) پیامدهای جامعه شناختی آن. هر دو رویکرد بسیار دور از آن است که اکثر کاربران بخواهند کتابسنجی را اعمال کنند. این کتاب با ارائه تاکتیک هایی در مورد نحوه استفاده از کتاب سنجی در حوزه فعالیت علمی آنها ، این نیاز را برطرف می کند.درک درستی از شاخص های کتاب سنجی ، از جمله سابقه و اهمیت آنها ، طبقه بندی در عملکرد کمی و ارزیابی علم و تحقیقات را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.
شامل مروری بر مهمترین شاخص ها ، زمینه های کاربرد آنها ، و اینکه کجا و چه زمانی باید و نباید استفاده شوند
روندهای آینده در ارزیابی عملکرد کمی تحقیقات علمی را مورد بحث قرار می دهد
پل شکاف بین نظریه و عمل را پر کنید: نویسندگان نحوه اعمال معادلات را در مثالها و منابع کد واقعی نشان می دهند و به شما مهارت های فنی را برای توسعه برنامه های کاربردی در دنیای واقعی ارائه می دهند.
کتابخانه کد متلب: این کتاب با کتابخانه ای مستند از توابع متلب و آزمایش های قابل تکرار همراه است
استخراج ویژگی های صوتی ، طبقه بندی صوتی ، تقسیم بندی صدا و بازیابی اطلاعات موسیقی همه با جزئیات همراه با مطالبی در مورد پردازش صوتی اصلی و نمایش دامنه فرکانس و فیلتر کردن مورد بحث قرار می گیرد. در سراسر متن ، مثالهای MATLAB® قابل تکرار با توصیفات نظری همراه است ، و نشان می دهد که چگونه می توان مفاهیم و معادلات را در توسعه سیستمها و اجزای تجزیه و تحلیل صوتی به کار برد. ترکیبی از کد MATLAB® و نظریه ضروری ، خواننده را قادر می سازد تا در دنیای سیگنال های صوتی تحقیق کند و برنامه های صوتی در دنیای واقعی را در حوزه های مختلف توسعه دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

قدمه ای بر سم شناسی آبزیان مرجعی مقدماتی برای همه جنبه های

قدمه ای بر سم شناسی آبزیان مرجعی مقدماتی برای همه جنبه های سم شناسی مربوط به محیط های آبی است. با کاهش منابع آب ، نیاز به درک اثرات آلاینده ها بر موجودات آبزی و اکوسیستم ها اهمیت بیشتری پیدا می کند. این کتاب درک کاملی از سم شناسی آبزیان ، گذشته آن ، زمان حال و آینده احتمالی آن را در اختیار شما قرار می دهد.ارائه آخرین دیدگاه ها در مورد تأثیرات سمی بر محیط های آبی مانند نانوتوسیکولوژی ، سم زایی ، اسیدی شدن اقیانوس ها و اتروفیکاسیوناین کتاب مقدمه ای بر هیدرودینامیک نجومی برای دانشجویان نجوم و فیزیک است. این یک دید جامع و یکپارچه از مشکلات کلی مربوط به مایعات در یک زمینه کیهانی ، با بحث در مورد دینامیک سیالات و فیزیک پلاسما ارائه می دهد. این تنها کتاب در زمینه هیدرودینامیک است که زمینه نجومی را مورد بررسی قرار می دهد. محققان و دانشجویان این اثر را مرجع استثنایی خواهند دانست. مطالب شامل فصل هایی در مورد جریانهای چرخشی و چرخشی ، تلاطم ، مگنتوهیدرودینامیک و ناپایداری ها است.مقدمه ای بر Asymptotics و عملکردهای ویژه مقدمه ای جامع برای دو موضوع مهم در تحلیل کلاسیک است: مجانبی و عملکردهای ویژه. انتگرالهای یک متغیر واقعی ، همراه با انتگرالهای کانتور و معادلات دیفرانسیل با تکینگیهای منظم و نامنظم مورد بحث قرار می گیرد. تقریب Liouville-Green نیز در نظر گرفته شده است. این جلد که از هفت فصل تشکیل شده است ، با مرور اجمالی مفاهیم و تعاریف اساسی تجزیه و تحلیل مجانبی و عملکردهای ویژه آغاز می شود و پس از آن بحث در مورد انتگرال های یک متغیر واقعی آغاز می شود. انتگرال های کانتور مورد بررسی قرار می گیرند و توجه ویژه ای به انتگرال لاپلاس با پارامتر پیچیده و توابع بسل با استدلال و نظم بزرگ می کنند. فصل های بعدی بر معادلات دیفرانسیل دارای ویژگی های منحصر به فرد منظم و نامنظم تمرکز می کنند ، با تأکید بر توابع Legendre و همچنین بسل و توابع هایپرژئومتری متصل. فصلی که به تقریب لیوویل-گرین اختصاص داده شده است با توجه به پارامترها و متغیر مستقل ، مسائل مربوط به ارزش ویژه ، و قضایای معادلات انتگرال منفرد ، به ویژگیهای مجانبی می پردازد. این تک نگارش برای دانش آموزانی طراحی شده است که فقط نیاز به یک دوره مقدماتی برای علائم مجانبی و عملکردهای خاص
یک نمای کلی ارائه می دهد ، با ریشه های سم شناسی آبزیان شروع می شود و با چالش های احتمالی آینده خاتمه می یابد
شامل راهنمای روشهای آزمایش و واژه نامه اصطلاحات سم شناسی آبزیان است
مقدمه ای بر سم شناسی آبزیان شما را با مساله جهانی آلودگی آبزیان آشنا می کند و منابع اصلی آلودگی را از کجا منشاء می گیرد و تأثیرات آنها بر موجودات آبزی و محیط آنها را توضیح می دهد. موضوعات پیشرفته سم شناسی شامل نانوتوکسیکولوژی ، سم شناسی ، بیوانفورماتیک ، رونویسی ، متابولومیک ، و همچنین مدیریت آب و اثرات سم شناسی مسائل زیست محیطی عمده مانند شکوفه جلبک ، تغییر آب و هوا و اسیدی شدن اقیانوس است.
این کتاب برای هر کسی که مایل است در مورد تأثیر مواد سمی بر موجودات آبزی و اکوسیستم ها بیشتر بدانند یا از پیشرفت های اخیر و آینده در این زمینه مطلع باشد ، در نظر گرفته شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

مقدمه ای بر احتمال کاربردی مبنایی را برای کاربرد هوشمند ایده های احتمال

مقدمه ای بر احتمال کاربردی مبنایی را برای کاربرد هوشمند ایده های احتمال در انواع مختلف پدیده ها که مناسب آن است فراهم می کند. این ابزار به عنوان ابزاری برای یادگیری در نظر گرفته شده است و به دنبال اشاره و تأکید بر حقایق و تفاسیر مهمی است که اغلب توسط مبتدیان نادیده گرفته یا اشتباه می شود. این کتاب بیش از مواد کافی برای یک دوره یک ترم را پوشش می دهد و ارزش کتاب را به عنوان مرجع برای دانش آموز افزایش می دهد. ویژگیهای قابل توجه کتاب عبارتند از: مدیریت سیستماتیک ترکیب رویدادها (بخش 3-5). استفاده گسترده از مفهوم توده به عنوان کمکی برای تجسم ؛ رفتار غیرمعمول دقیق احتمال مشروط ، استقلال و استقلال مشروط (بخش 6-4) ؛ شفاف سازی حاصله ، تدوین بسیاری از مشکلات کاربردی را تسهیل می کند. تأکید بر وقایع تعیین شده توسط متغیرهای تصادفی ، که به بسیاری از موضوعات مهم برای تفسیر وحدت و وضوح می بخشد. و استفاده از تابع شاخص ، هم به عنوان ابزاری برای رسیدگی به رویدادها و هم به عنوان یک وسیله نمادین در مدیریت متغیرهای تصادفی. دانش آموزان ریاضی ، مهندسی ، علوم زیستی و فیزیکی متن را بسیار مفید می دانند.
مقدمه ای بر ترمودینامیک کاربردی یک متن مقدماتی در مورد ترمودینامیک کاربردی است و موضوعات مختلف از انرژی و دما تا برگشت پذیری و آنتروپی ، قوانین اول و دوم ترمودینامیک و خواص گازهای ایده آل را پوشش می دهد. چرخه های استاندارد هوا و خواص ترمودینامیکی مواد خالص نیز به همراه کمپرسورهای گاز ، احتراق و روان سنجی مورد بحث قرار گرفته است. این جلد شامل 16 فصل است و با مروری بر مفهوم انرژی و همچنین رویکردهای کلان و مولکولی در ترمودینامیک آغاز می شود. فصل های زیر بر دما ، آنتروپی و چرخه های استاندارد هوا به همراه کمپرسورهای گاز ، احتراق ، روان سنجی و ویژگی های ترمودینامیکی مواد خالص تمرکز دارد. موتورهای بخار و بخار ، موتورهای احتراق داخلی و تبرید نیز در نظر گرفته شده است. فصل آخر به انتقال حرارت با رسانایی ، تابش و همرفت اختصاص دارد. انتقال انرژی حرارتی بین سیالات جاری از طریق لوله های متحدالمرکز توضیح داده شده است. این کتاب برای مهندسان مکانیک و دانشجویان و همچنین علاقمندان به ترمودینامیک کاربردی جذاب خواهد بود.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

مقدمه ای بر فیزیولوژی حیوانات و ژنتیک فیزیولوژیکی ، به موضوعات مربوط

مقدمه ای بر فیزیولوژی حیوانات و ژنتیک فیزیولوژیکی ، به موضوعات مربوط به اندازه گیری فیزیولوژیکی ، مقایسه و تجزیه و تحلیل نقش ژنوتیپ ها می پردازد. این کتاب بر دو جنبه تأکید می کند - تغییرات الگوهای فیزیولوژیکی در دوره رشد و تنوع گسترده ای که می توان در یک گونه یافت. این مقاله مکانیسم های واکنش موجودات زنده از تکانه های عصبی ، حس شیمیایی ، واکنش ماهیچه ای را مورد بحث قرار می دهد و شامل برخی مطالعات انجام شده در مورد عملکرد مغز است. اثرات تغذیه و انرژی مانند مصرف غذا ، آب ، اکسیژن و محاسبه میزان متابولیسم اولیه توضیح داده شده است. سپس کتاب در مورد نقش محیط داخلی و مایع بینابینی بدن در حیوانات عالی بحث می کند. بحث گردش خون ، چرخه قلب ، و و یک بخش ویژه در مورد عملکرد ضربان قلب در عنکبوت لیمو نشان می دهد که تحریک گانگلیون های شکمی ضربان قلب را افزایش می دهد. این متن همچنین مفاهیم قابل توجهی از ژنتیک فیزیولوژیکی را در نظر می گیرد و سپس تولید مثل غیر جنسی و جنسی ، هورمون های جنسی بی مهرگان و استفاده از محرک ها برای تولید حیوانات را توضیح می دهد. تفاوت های فیزیولوژیکی بین گونه ها مورد بررسی قرار می گیرد ، اما بیشتر در مخزن تنوع ژنتیکی ، که در آن تفاوت بین خانواده ها و فرزندان زیاد است. یکی از تحقیقات انجام شده در زیست شناسی مولکولی نتیجه می گیرد که ژن ها مسئول تنظیم توالی اسید آمینه پروتئین ها هستند. زیست شناسان مولکولی ، زیست شناسان عمومی ، جانورشناسان و میکروبیولوژیستها مقالات این مجموعه را ارزشمند خواهند دانست.مقدمه ای بر اپتیک کاربردی برای مهندسان ، خواننده را با اپتیک کاربردی آشنا می کند و ایده هایی در مورد پردازش منسجم داده های نوری ارائه می دهد. موضوعات تحت پوشش شامل برنامه های کاربردی و تقریب برای زمینه های تابشی است. تحقق فیزیکی ترانسفورماتورهای فاز ، عدسی ها و سیستم ها ؛ کاربردهای فیلترینگ نوری در پردازش داده ها ؛ و انسجام نسبی چندین مثال از تحقیقات مرتبط با مهندسی زیستی ارائه شده است. این کتاب شامل 10 فصل است و با مقدمه ای بر معادلات اساسی اپتیک فیزیکی که با استفاده از روش درمان موج مشتق شده اند ، آغاز می شود و در نتیجه تقریب اپتیک هندسی (اشعه ای) ساده تری ایجاد می شود. شکل دیفرانسیل معادلات ماکسول همراه با انتشار در فضای آزاد و اصل فرما در نظر گرفته شده است. فصلهای زیر کاربردها و تقریبهای میدانهای تابشی را با تأکید بر میدانهای Fraunhofer ، دیافراگمهای مدور و چندگانه و جلوه های فاز در دیافراگمها بررسی می کند. تحقق فیزیکی ترانسفورماتورهای فاز ، لنزها و سطوح کروی و سهمی. و مفاهیم تبدیل سیستم شامل تبدیل فوریه از زمینه ها و تکنیک های محاسبه برای تصویربرداری از طریق لنز. فصلهای باقی مانده بر روی دستگاههای رابط ، تداخل سنجی ، هولوگرافی و پراکندگی تمرکز دارد. این تک نگارش برای دانشجویان و مهندسان با سابقه سنتی در نظریه امواج الکترومغناطیسی در نظر گرفته شده است. و مفاهیم تبدیل سیستم شامل تبدیل فوریه از زمینه ها و تکنیک های محاسبه برای تصویربرداری از طریق لنز. فصلهای باقی مانده بر روی دستگاههای رابط ، تداخل سنجی ، هولوگرافی و پراکندگی تمرکز دارد. این تک نگارش برای دانشجویان و مهندسان با سابقه سنتی در نظریه امواج الکترومغناطیسی در نظر گرفته شده است. و مفاهیم تبدیل سیستم شامل تبدیل فوریه از زمینه ها و تکنیک های محاسبه برای تصویربرداری از طریق لنز. فصلهای باقی مانده بر روی دستگاههای رابط ، تداخل سنجی ، هولوگرافی و پراکندگی تمرکز دارد. این تک نگارش برای دانشجویان و مهندسان با سابقه سنتی در نظریه امواج الکترومغناطیسی در نظر گرفته شده است.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس

مقدمه ای بر الگوریتم های داده کاوی و یادگیری ماشین ایده های اساسی پشت

مقدمه ای بر الگوریتم های داده کاوی و یادگیری ماشین ایده های اساسی پشت همه الگوریتم ها و تکنیک های کلیدی برای داده کاوی و یادگیری ماشین را به همراه تکنیک های بهینه سازی معرفی می کند. رویکرد ریاضی قوی رسمی ، نمونه های خوب انتخاب شده و توصیه های کاربردی نرم افزاری به خوانندگان کمک می کند تا در مهارت های مدل سازی داده های خود اعتماد به نفس پیدا کنند تا بتوانند داده ها را برای طبقه بندی ، خوشه بندی ، برازش منحنی و پیش بینی ها پردازش و تفسیر کنند. نظریه و عمل را متعادل نگه می دارد ، مخصوصاً برای کسانی که به نظریه زمینه ای مرتبط ، توضیح داده شده و دقیق (و مبتنی بر شواهد) و دستورالعمل های روشن برای کار با داده های بزرگ نیاز دارند مفید است.یک رویکرد غیر رسمی و بدون قضایا با پوشش مختصر و فشرده همه موضوعات اساسی ارائه می دهدمقدمه ای بر هندسه تحلیلی و حسابداری مفاهیم اساسی هندسه تحلیلی و عملیات ابتدایی حساب را پوشش می دهد. این کتاب از 14 فصل تشکیل شده است و با مروری بر روابط اساسی سیستم مختصات آغاز می شود. فصل های بعدی به مبانی خط مستقیم ، معادلات و نمودارهای غیر خطی ، توابع و محدودیت ها و مشتقات می پردازد. این مباحث پس از بحث در مورد برخی از کاربردهای موضوعات ریاضی که قبلاً پوشش داده شده بود ، دنبال می شود. این متن همچنین اصول انتگرال ، توابع مثلثاتی ، توابع نمایی و لگاریتم و روشهای ادغام را در نظر می گیرد. فصل های پایانی به مفاهیم معادلات پارامتریک ، مختصات قطبی و سری بی نهایت می پردازد. این کتاب برای ریاضیدانان و دانشجویان ریاضی و کارشناسی ارشد مفید خواهد بود.قوانین مربوط به حیوانات منشاء باستانی دارد و در بسیاری از تمدنها گونه های خاصی از اهمیت خاصی برخوردار بوده اند ، اعم از مذهبی ، فرهنگی ، تغذیه ای یا ورزشی. به عنوان یک قاعده کلی ، این قانون تا قرن نوزدهم در درجه اول به حیوانات به عنوان دارایی و نه نیاز به حفاظت توجه داشت. از دهه 1970 قانون حیوانات ثابت شده است که زمینه ای برای تولید و اجرای قوانین ملی و بین المللی است. این امر به ویژه در زمینه های حفاظت و رفاه بوده و ملاحظات حقوقی و فلسفی گسترده ای در مورد وضعیت حیوانات صورت گرفته است. این کتاب قصد ندارد یک متن استاندارد باشد ، بلکه یک کتاب راهنما به معنای واقعی است ، راهنمای افراد غیر روحانی-یعنی
شامل نمونه های کار شده است که به کاربران در افزایش اعتماد به نفس در درک الگوریتم های کلیدی کمک می کند ، بنابراین خودآموزی را تشویق می کند
الگوریتم ها و تکنیک هایی را ارائه می دهد که می توانند در هر زبان برنامه نویسی پیاده سازی شوند ، با هر فصل شامل نکاتی در مورد بسته های نرم افزاری مربوطه

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رادین بیرامیس