مقدمه ای بر نظریه ها و انواع جرایم مدرن در بازارهای مالی ، روش های آماری و تکنیک های داده کاوی را بررسی می کند که در صورت استفاده صحیح، می تواند به کشف و پیشگیری از جرم کمک کند. در سه بخش کتاب، روش‌ها، تکنیک‌ها و رویکردهای شناخت، تحلیل و در نهایت کشف و پیشگیری از کلاهبرداری‌های مالی، به‌ویژه جرایم پیچیده و پیچیده که مشخصه بازارهای مالی مدرن است، ارائه شده است.مقدمه ای بر تئوری و زمینه حسابداری متنی مقدماتی در مورد تئوری و زمینه حسابداری است و موضوعاتی از ارزش گذاری بلندمدت دارایی و استهلاک تا اندازه گیری درآمد، سودمندی صورت های حسابداری و استفاده از حسابداری در اقتصاد را پوشش می دهد. و سیاست این کتاب شامل 12 فصل است و با مروری تاریخی بر حسابداری، از معرفی روش دو ورودی یا ایتالیایی تا انتشار اولین کتاب حسابداری توسط راهب فرانسیسکن، لوکا پاچیولی، آغاز می شود. توسعه حسابداری در دوران انقلاب صنعتی نیز در کنار ظهور حرفه حسابداری و اولین سازمان های حرفه ای مورد توجه قرار گرفته است. فصل بعدی یک چارچوب مفهومی از حسابداری را با تأکید بر محدودیت های پاسخگویی ارائه می کند. مفروضات اندازه گیری، ساخت گزارش های مالی، و توسعه تئوری حسابداری. فصل های بعدی به استفاده از حسابداری در اقتصاد و سیاست و همچنین کاربرد صورت های حسابداری می پردازد. این مونوگراف منبع مفیدی برای معلمان و دانشجویان کارشناسی حسابداری مالی و مدیریت خواهد بود.
دو بخش اول برای خوانندگان با پیشینه فنی جذاب است و تجزیه و تحلیل داده ها و راه های دستکاری بازارها و ارتکاب جرم را توصیف می کند. بخش سوم از طریق مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها با بانکداران، قانون‌گذاران، وکلا، بازرسان، تاجران سرکش و دیگران به اطلاعات جان می‌بخشد.یک رویکرد تحلیلی/تجربی برای بررسی جرایم مالی، از جمله منابع داده، دستکاری داده ها، و نتیجه گیری هایی که داده ها می توانند ارائه دهند، ارائه می دهد.
بر مطالعات موردی، عمدتاً با کارشناسان، بازرگانان و محققین در سراسر جهان تأکید دارد
از R برای مثال های آماری استفاده می کندمقدمه ای بر نظریه طیف اتمی ارائه سیستماتیک نظریه طیف اتمی بر اساس سیستم مدرن تئوری تکانه زاویه ای است. بسیاری از سوالاتی که از نقطه نظر استفاده از روش‌های طیف‌سنجی برای بررسی پدیده‌های فیزیکی مختلف از جمله تابش طیف پیوسته، تحریک اتم‌ها و گسترش خط طیفی مورد توجه است، مورد بحث قرار می‌گیرند. این جلد شامل 11 فصل است که در سه بخش تنظیم شده است. پس از خلاصه‌ای از اطلاعات اولیه در مورد طیف‌های اتمی، از جمله طیف هیدروژن و طیف اتم‌های چند الکترونی، خواننده به‌طور روشمند با تکانه زاویه‌ای، سیستماتیک سطوح اتم‌های چند الکترونی و ساختار فوق‌ریز خطوط طیفی آشنا می‌شود. اصلاحات نسبیتی نیز مورد توجه قرار می گیرد، با اشاره خاص به استفاده از معادله دیراک برای تعیین حالات ساکن یک الکترون در یک میدان الکترومغناطیسی دلخواه. علاوه بر این، این کتاب به بررسی اثر استارک و اثر زیمن، برهمکنش بین اتم‌ها و میدان الکترومغناطیسی و گسترش خطوط طیفی می‌پردازد. فصل آخر به مسئله برانگیختگی اتمی در اثر برخورد اختصاص دارد. این کتاب برای دانشجویان دوره های پیشرفته، دانشجویان کارشناسی ارشد و دانشمندانی که در زمینه طیف سنجی و آنالیز طیفی کار می کنند و همچنین در زمینه فیزیک نظری در نظر گرفته شده است. فصل آخر به مسئله برانگیختگی اتمی در اثر برخورد اختصاص دارد. این کتاب برای دانشجویان دوره های پیشرفته، دانشجویان کارشناسی ارشد و دانشمندانی که در زمینه طیف سنجی و آنالیز طیفی کار می کنند و همچنین در زمینه فیزیک نظری در نظر گرفته شده است. فصل آخر به مسئله برانگیختگی اتمی در اثر برخورد اختصاص دارد. این کتاب برای دانشجویان دوره های پیشرفته، دانشجویان کارشناسی ارشد و دانشمندانی که در زمینه طیف سنجی و آنالیز طیفی کار می کنند و همچنین در زمینه فیزیک نظری در نظر گرفته شده است.
این کتاب به شدت بر تجزیه و تحلیل منشأ یک جرم از منظر اقتصادی متمرکز است، داده‌های بزرگ را در عمل نشان می‌دهد، و به مزایا و معایب این رویکرد اشاره می‌کند.