مقدمه ای بر غشاهای بیولوژیکی: از بیلایرز تا قایق جنبه های زیادی از ساختار/عملکرد غشا را پوشش می دهد که بیوفیزیک غشا و بیولوژی سلول را بر هم می زند. این نشریه با ارائه اطلاعات منسجم و اساسی ، برای دانشجویان پیشرفته کارشناسی ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ممبرانولوژیست که به دنبال نمای کلی علم غشایی هستند ، ارزشمند است.جنبه های مختلف تحقیقات غشایی را به گونه ای قابل درک برای هم جمع می کند
تأکید بر توسعه تاریخی این حوزهمقدمه ای بر ریتم های بیولوژیکی مقدمه ای بر موضوع ریتم های بیولوژیکی ارائه می دهد. فصل های اولیه نمای کلی از ریتم های بیولوژیکی ، خواص آنها و کنترل ساعت را ارائه می دهد و به دنبال آن ریتم ها در گیاهان و حیوانات بررسی می شود. فصل های بعدی ریتم های جزر و مدی و ریتم های انسانی را پوشش می دهد. قطب نما خورشید ، قطب نما ستاره ، و قطب نما ماه جهت حیوانات. کنترل ساعت پریودیسم گیاهی و جانوری ؛ شواهدی برای زمان بندی خارجی ساعت های بیولوژیکی ؛ و مدلها و مکانیسمهای اندازه گیری زمان درون زا این کتاب همچنین شامل طرح های بیوگرافی دکتر فرانک آ. براون ، جونیور ، استاد زیست شناسی موریسون در دانشگاه نورث وسترن است. و دکتر Leland N. Edmunds ، Jr. ، استاد و رئیس بخش علوم زیستی در پردیس Stony Brook در دانشگاه ایالتی نیویورک. این کتاب برای دانشجویانی که در جستجوی مقدمه ای برای این موضوع هستند و زیست شناسان مشغول در زمینه های دیگر که می خواهند "" احساس "" این موضوع را بدست آورند ، مناسب است. این کتاب همچنین می تواند به عنوان یک کتاب درسی پایه برای دوره های بیوریتم موجود عمل کند و به عنوان دانه ای برای افتتاح دوره های جدید عمل کند.
ه ای بر تحقیق و توسعه داروهای بیولوژیکی و مولکولهای کوچک ، برای اولین بار ، مقدمه ای بر علم پشت برنامه های موفق تحقیق و توسعه دارویی ارائه می دهد. این کتاب اصول اساسی را توضیح می دهد ، سپس رویکردهای دارویی زیستی (پروتئین ها) و داروهای مولکول های کوچک را مقایسه و با هم مقایسه می کند و نمای کلی از مسائل تجاری و مدیریتی این رویکردها را ارائه می دهد. بخش آخر کتاب مطالعات موردی را با دقت انتخاب کرده است که نشان می دهد چگونه نظریه ارائه شده در قسمت اول کتاب در عمل به کار گرفته شده است. مطالعات شامل Herceptin/T-DM1 ، erythropoietin (Epogen/Eprex/NeoRecormon) ، داروهای ضد مهارکننده پروتئاز ضد HIV ، و موارد دیگر است.برای اولین بار ، اصول علمی بنیادی داروهای زیستی و شیمی درمانی مولکولهای کوچک در سطح پایه در کنار یکدیگر مورد بحث قرار گرفته است.
ویرایش شده توسط سه دانشمند ارشد با بیش از 100 سال تجربه در زمینه تحقیقات دارویی که بهترین مقایسه علمی روشهای مولکولهای کوچک و داروهای زیستی را با داروهای جدید گردآوری کرده اند.
با مثالهای کلیدی داروهای مهم که اصول اساسی تحقیق و توسعه داروهای دارویی را نشان می دهند ، نشان داده شده است
مقدمه ای بر تحقیق و توسعه داروهای بیولوژیکی و دارویی با مولکولهای کوچک برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در مقطع دکتری که در رشته شیمی (در رابط زیست شناسی) ، بیوشیمی ، پزشکی ، داروسازی ، پزشکی یا موضوعات مرتبط با آن تحصیل می کنند ، در نظر گرفته شده است. این کتاب همچنین در طیف گسترده ای از دوره های درجه علوم ، در مطالب تدریس شده در مقطع فوق لیسانس (کارشناسی ارشد و دکتری) و به عنوان زمینه خواندن اولیه برای دانشمندان صنعت داروسازی مفید است.
موضوعات شامل قندهای غشایی ، مدلهای غشایی ، روشهای جداسازی غشاء و انتقال غشاء است.