قدمه ای بر سم شناسی آبزیان مرجعی مقدماتی برای همه جنبه های سم شناسی مربوط به محیط های آبی است. با کاهش منابع آب ، نیاز به درک اثرات آلاینده ها بر موجودات آبزی و اکوسیستم ها اهمیت بیشتری پیدا می کند. این کتاب درک کاملی از سم شناسی آبزیان ، گذشته آن ، زمان حال و آینده احتمالی آن را در اختیار شما قرار می دهد.ارائه آخرین دیدگاه ها در مورد تأثیرات سمی بر محیط های آبی مانند نانوتوسیکولوژی ، سم زایی ، اسیدی شدن اقیانوس ها و اتروفیکاسیوناین کتاب مقدمه ای بر هیدرودینامیک نجومی برای دانشجویان نجوم و فیزیک است. این یک دید جامع و یکپارچه از مشکلات کلی مربوط به مایعات در یک زمینه کیهانی ، با بحث در مورد دینامیک سیالات و فیزیک پلاسما ارائه می دهد. این تنها کتاب در زمینه هیدرودینامیک است که زمینه نجومی را مورد بررسی قرار می دهد. محققان و دانشجویان این اثر را مرجع استثنایی خواهند دانست. مطالب شامل فصل هایی در مورد جریانهای چرخشی و چرخشی ، تلاطم ، مگنتوهیدرودینامیک و ناپایداری ها است.مقدمه ای بر Asymptotics و عملکردهای ویژه مقدمه ای جامع برای دو موضوع مهم در تحلیل کلاسیک است: مجانبی و عملکردهای ویژه. انتگرالهای یک متغیر واقعی ، همراه با انتگرالهای کانتور و معادلات دیفرانسیل با تکینگیهای منظم و نامنظم مورد بحث قرار می گیرد. تقریب Liouville-Green نیز در نظر گرفته شده است. این جلد که از هفت فصل تشکیل شده است ، با مرور اجمالی مفاهیم و تعاریف اساسی تجزیه و تحلیل مجانبی و عملکردهای ویژه آغاز می شود و پس از آن بحث در مورد انتگرال های یک متغیر واقعی آغاز می شود. انتگرال های کانتور مورد بررسی قرار می گیرند و توجه ویژه ای به انتگرال لاپلاس با پارامتر پیچیده و توابع بسل با استدلال و نظم بزرگ می کنند. فصل های بعدی بر معادلات دیفرانسیل دارای ویژگی های منحصر به فرد منظم و نامنظم تمرکز می کنند ، با تأکید بر توابع Legendre و همچنین بسل و توابع هایپرژئومتری متصل. فصلی که به تقریب لیوویل-گرین اختصاص داده شده است با توجه به پارامترها و متغیر مستقل ، مسائل مربوط به ارزش ویژه ، و قضایای معادلات انتگرال منفرد ، به ویژگیهای مجانبی می پردازد. این تک نگارش برای دانش آموزانی طراحی شده است که فقط نیاز به یک دوره مقدماتی برای علائم مجانبی و عملکردهای خاص
یک نمای کلی ارائه می دهد ، با ریشه های سم شناسی آبزیان شروع می شود و با چالش های احتمالی آینده خاتمه می یابد
شامل راهنمای روشهای آزمایش و واژه نامه اصطلاحات سم شناسی آبزیان است
مقدمه ای بر سم شناسی آبزیان شما را با مساله جهانی آلودگی آبزیان آشنا می کند و منابع اصلی آلودگی را از کجا منشاء می گیرد و تأثیرات آنها بر موجودات آبزی و محیط آنها را توضیح می دهد. موضوعات پیشرفته سم شناسی شامل نانوتوکسیکولوژی ، سم شناسی ، بیوانفورماتیک ، رونویسی ، متابولومیک ، و همچنین مدیریت آب و اثرات سم شناسی مسائل زیست محیطی عمده مانند شکوفه جلبک ، تغییر آب و هوا و اسیدی شدن اقیانوس است.
این کتاب برای هر کسی که مایل است در مورد تأثیر مواد سمی بر موجودات آبزی و اکوسیستم ها بیشتر بدانند یا از پیشرفت های اخیر و آینده در این زمینه مطلع باشد ، در نظر گرفته شده است.