گاردین ضبطی از یک پانل در مورد آموزش کارکنان نظرسنجی و ناظران به دست آورد که در آن اعضای میزگرد سناریوهای مختلفی را که ممکن است در روز رای گیری در حوزه به وجود بیاید انجام می دهند.

تبلیغات
در یک نقطه از جلسه، یکی از حضار وقتی پرسید: "در چه نقطه ای با 911 تماس می گیرید و برای دستگیری رئیس قاضی با یک معاون کلانتری تماس می گیرید؟"

جیم ووماک، رئیس Nceit، به شرکت کنندگان توصیه کرد که با وکلای ناحیه محلی ارتباط برقرار کنند. او گفت: "DA خواهد بود شخص شما، شخصی که باید با او رابطه داشته باشید و بتوانید با مجری قانون محلی تماس بگیرید تا در مورد چیزی اقدام کنید."

من با گروه هایی که این کار را می کنند آشنا هستم. راستش این است که بعد از سال 2020، این گروه ها پایگاه شارژی دارند
گری سیمز
گری سیمز، مدیر انتخابات در شهرستان ویک کارولینای شمالی، محل زندگی رالی، گفت که دفتر او هنوز شاهد افزایش تعداد افرادی که برای کار در رای‌گیری ثبت نام کرده‌اند، نبوده است. وی خاطرنشان کرد که قوانین ایالتی قوانین روشنی را مشخص می کند که افرادی که در صندوق های رای کار می کنند باید در روز انتخابات و عواقب نقض آن رعایت کنند.

من با گروه هایی که این کار را برپا می کنند بسیار آشنا هستم. اکنون بیش از یک دهه است که با برخی از این افراد سر و کار دارم. انصافاً این گروه ها بعد از وقایع و حوادث پس از سال 2020 پایگاهی پربار دارند.» «قبلاً آنها مخاطب نداشتند. حالا به همین دلیل مخاطب دارند. بنابراین آنها از این مخاطبان سرمایه گذاری می کنند.»

سیمز گفت که از شنیدن اینکه یک سخنران در اجلاس سران میچل اطلاعات نادرستی را در مورد فرآیندهای منطقه ویک برای انتقال برگه های رای پخش کرده است، ناامید شد. «آنچه آنها بیان کردند، می‌خواهم بگویم اطلاعات غلط، نه اطلاعات غلط. چون درست نبود.» "این در واقع عمدا سعی دارد ما را شرور کند."

این برنامه ریزی بر آنچه که بسیاری آن را بزرگترین تهدید برای انتخابات آینده در ایالات متحده می دانند، تأکید می کند. داشتن افرادی که معتقدند تقلب گسترده در انتخابات صورت گرفته است، ادعا می‌کنند که شاهد چنین تقلبی بوده‌اند، می‌تواند بهانه‌ای مهم باشد که مقامات می‌توانند از آن برای توجیه عدم تایید یک رقابت معتبر استفاده کنند. ترامپ و متحدانش استراتژی مشابهی را در تلاش برای براندازی انتخابات 2020 به کار گرفتند.

بایرم، کارمند شهرستان اینگام، گفت که شهر لنسینگ، که معمولاً تعداد انگشت شماری درخواست برای کارکنان نظرسنجی جمهوری خواه دریافت می کند، قبلاً حدود 100 درخواست GOP دریافت کرده است. در حالی که او از این علاقه استقبال کرد، بایرم گفت که کارگران اخلالگر انتخابات می توانند روند رای گیری در روز انتخابات را کاهش دهند یا باعث تاخیر در شمارش آرا ارسال شده از طریق پست شوند که می تواند باعث شک بیشتر افراد در نتایج انتخابات شود.

بایرم کارمندان محلی را تشویق می‌کند تا کارکنان انتخاباتی را که برای اولین بار با آنها آشنا نیستند - دموکرات یا جمهوری‌خواه - در مشاغلی قرار دهند که در آن‌ها مسئول پخش برچسب‌های "من رای دادم" یا تعاملات محدود دیگری با رای دهندگان در نقاط بحرانی در این کشور داشته باشند. روند رای گیری هنگامی که او ماه آینده آموزش کارگران را آغاز کرد، او همچنین گفت که قصد دارد مراقب افرادی باشد که ممکن است پرچم قرمز را برافرازند.

او گفت: "اگر آنها آماده باشند که با بد نیت عمل کنند، یا روند را کند کنند، یا در روز انتخابات هر گونه شرارت یا آشفتگی ایجاد کنند، من مطمئن خواهم شد که آنها در شهرستان خود پاسخگو خواهند بود."

... ما یک لطف کوچک برای درخواست داریم. از زمانی که ما ۲۰۰ سال پیش شروع به انتشار کردیم، ده‌ها میلیون نفر به روزنامه‌نگاری بی‌باک گاردین اعتماد کرده‌اند و در لحظات بحران، عدم اطمینان، همبستگی و امید به ما مراجعه می‌کنند. بیش از 1.5 میلیون حامی، از 180 کشور، اکنون ما را از نظر مالی قدرت می‌دهند - ما را به روی همه باز نگه می‌دارند و به شدت مستقل هستند.

برخلاف بسیاری دیگر، گاردین هیچ سهامدار و مالک میلیاردر ندارد. فقط عزم و اشتیاق برای ارائه گزارش های جهانی با تاثیر بالا، همیشه عاری از نفوذ تجاری یا سیاسی. چنین گزارشی برای دموکراسی، انصاف و مطالبه بهتر از قدرتمندان حیاتی است.

و ما همه اینها را به صورت رایگان ارائه می کنیم تا همه بخوانند. ما این کار را انجام می دهیم زیرا به برابری اطلاعات اعتقاد داریم. تعداد بیشتری از مردم می توانند رویدادهای جهانی را که جهان ما را شکل می دهند پیگیری کنند، تأثیر آنها را بر مردم و جوامع درک کنند و برای انجام اقدامات معنادار الهام بگیرند. میلیون‌ها نفر می‌توانند از دسترسی آزاد به اخبار باکیفیت و واقعی، صرف‌نظر از توانایی‌شان در پرداخت هزینه، بهره ببرند.